سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سهرابی: نیاز داریم تا در رویدادهای بیشتری شرکت کنیم/ نتایج پاراتکواندوکاران در فرانسه قابل قبول بود

رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: همه رقبای تیم ملی ایران در رویدادهای مختلف برای کسب امتیاز ورودی المپیک حضور دارند و تیم ما نیز باید از فرصت های پیش رو بهترین بهره را ببرد.

جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های فرانسه اظهار کرد: مسابقات قهرمانی اروپا با حضورنزدیک به 146 پاراتکواندوکار از 31 کشور برگزار شد. تقریبا همه مدعیان جهانی و نفرانی برتر رنکینگ برای کسب امتیاز و ارتقای رنک المپیکی خود در این مسابقات حضور یافتند. تورنمنت آزاد فرانسه هم تحت عنوان  جام همبستگی با همان تعداد نفرات پیگیری شد. در رقابت های قهرمانی اروپا 2 طلا و 4 برنز به دست آوردیم و عنوان نایب قهرمانی به ایران رسید.

او ادامه داد: مهدی پوررهنما هم شایستگی کسب مدال طلا را داشت که با تمارض حریف آمریکایی خود، داوران رای را به سود آمریکا دادند و متاسفانه ما نتوانستیم صاحب مدال طلا شویم. در تورنمنت آزاد فرانسه هم نتایج اروپا را تکرار کردیم و در مجموع این 2 رویداد 4 مدال طلا و 8 برنز را کسب کردیم که نتایج راضی کننده ای بود. سطح مسابقات با توجه به پاراتکواندوکارانی که عناوین جهانی داشتند بسیار بالا بود و حضور در فرانسه محک خوبی برای ما بود.

سهرابی در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی پاراتکواندو بیان کرد: ما قبل ازاعزام به مسابقات فرانسه، حدود پنج ماه پیش در رقابت های ترکیه حضور یافتیم، می خواهم به این نکته اشاره کنم که تیم ملی پاراتکواندو لازم است تا در اکثر رویداد ها شرکت کند. چرا که همه رقبای تیم ملی ایران در تورنمنت های گوناگون به دنبال افزایش امتیازات و بالابردن رنکینگ خود هستند. ترافیک مسابقات ما در شهریور ماه خواهد بود. هشتم شهریور ماه مسابقات گرندپری فرانسه، هفدهم شهریور ماه مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان، بیست و هشتم شهریورماه مسابقات گرندپری در مکزیک و 30 شهریور مسابقات قهرمانی جهان باز هم در کشور مکزیک، هفدهم مهرماه گرندپری چین و 30 مهر هم مسابقات پاراآسیایی هانگژو  از جمله رویداد های پیش روی تیم ملی خواهد بود.

او خاطر نشان کرد: حضور در این رویدادها برای تیم ملی پاراتکواندو اهمیت فوق العاده ای دارد که باید تلاش کنیم شرایط این اعزام ها فراهم شود. برای حضور در این رویدادها اردوی تیم ملی  بیست و ششم تیرماه  آغاز خواهد شد. جا دارد از تمامی اعضای کادرفنی و ملی پوشان تقدیر و تشکر کنم نباید کمک های فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک را هم نادیده بگیرم و باید به این عزیزان هم خداقوت گفت. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده