سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیبافر: از نیروهای متخصص و توانمند استفاده می کنیم/ پیگیر احداث خانه تکواندو همدان هستم

رئیس هیات تکواندو استان همدان گفت: از نیرو های جوان و متخصص در زمینه های مختلف استفاده خواهیم کرد تا تکواندو همدان به روز های اوج خود بازگردد.

مجید دیبافر رئیس هیات تکواندو استان همدان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: به لطف خدا و با عنایت اعضای مجمع در تاریخ ششم تیرماه و با 17 رای به عنوان رئیس هیات تکواندو استان انتخاب شدم. مجمع سالم و با صلابتی برگزار شد که جا دارد از رئیس فدراسیون و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان تشکر کنم.

او ادامه داد: یکی از اهدافی که باید در سال 1402 آن را دنبال کنیم این است که کمیته های هیات تکواندو را با برنامه ریزی دقیق تشکیل دهیم و از نیرو های متخصص و توانمند که در تکواندو استان همدان هستند، استفاده کنیم. کارگاه های آموزشی را در هیات تکواندو استان پیش خواهیم برد.

دیبافر افزود: تفاهمنامه همکاری با هیات تکواندو استان های همجوار همدان از جمله، کرمانشاه، کردستان، ایلام و .... امضا خواهیم کرد تا کمک شایانی به هیات تکواندو استان همدان شود. هادی ساعی دید بسیار بازی نسبت به تکواندو دارد و تلاش می کنیم تا از همه ظرفیت های فدراسیون برای رشد تکواندو استان همدان استفاده کنیم و قرار بر این شده تا با حمایت رئیس فدراسیون تکواندو، کلاه های سنسوری برای هیات تکواندو استان فراهم شود.

دیبافر در خصوص آخرین وضعیت خانه تکواندو همدان گفت: با معاون استاندار همدان جلسه ای برگزار کرده ایم و قرار شده تا مکان بسیار مناسبی را برای احداث خانه تکواندو استان در نظر بگیرند و اعضای هیات رئیسه تکواندو همدان پیگیر این موضوع هستند تا بتوانیم خانه تکواندو ای در شان استان همدان داشته باشیم.

او در خصوص تیم داری همدان در رقابت های لیگ تکواندو بیان کرد: در بخش دختران در لیگ نونهالان شهرستان بهار تیمداری کرده است در بخش بزرگسالان نیز در جام کوثر تیم خواهیم داشت. قصد داریم در سال 1403 نیز در بخش پسران تیم های قدرتمندی را شکل دهیم و در مسابقات حضور یابیم.

دیبافر در پایان گفت: از اینکه به من اعتماد شده بسیار سپاسگزارم و امیدوارم با تکیه بر نیروهای جوان و با دانش تکواندو همدان را به روز های اوج خود بازگردانیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده