سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

صانعی: از تمام پتانسیل های استان کرمان برای پیشرفت تکواندو استفاده خواهیم کرد

رئیس هیات تکواندو استان کرمان گفت: از تمام پتانسیل استان کرمان برای پیشرفت تکواندو استفاده خواهیم کرد تا در مقایسه با سایر استان ها پیشرفت داشته باشیم.

اکبر صانعی رئیس هیات تکواندو استان کرمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: استان کرمان در منطقه محروم واقع شده ولی این دلیل نمی شود که ما دست از کار و تلاش برداریم، در اولین گام بحث همگرایی را در هیات تکواندو استان پیش برده ایم و کسانی که به هر دلیلی در مقطعی از تکواندو به دور بوده اند را دور هم جمع کردیم تا از پتانسیل کامل برای پیشرفت تکواندو استان استفاده کنیم.

او افزود: همه رویداد هایی که شامل تکواندو استان خواهد شد را در سال 1402 پیش خواهیم برد. در بخش افزایش تعداد مربیان و داوران فعالیت های زیادی را انجام خواهیم داد تا جایگاه تکواندو کرمان را در مقایسه با سایر استان ها به سطح مطلوب تری برسانیم.

صانعی در ارتباط با وضعیت خانه تکواندو استان کرمان گفت: در سال های قبل و دوستانی که مسئولیت داشتند، مجموعه ای را در اختیار گرفته و از آن به عنوان خانه تکواندو استفاده می کنند، در کل ما مستاجر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان هستیم. در تلاش هستم تا به کمک مسئولان سیاسی و ورزشی استان مکان مناسبی را برای احداث خانه تکواندو استان پیدا کنم تا برای همیشه آن مکان برای هیات تکواندو استان باشد.

رئیس هیات تکواندو استان کرمان در پایان بیان کرد: در سال گذشته تقریبا در تمام لیگ حضور داشتیم، امسال هم سعی خواهیم کرد همانند سال گذشته و حتی بیشتر در لیگ های کشوری تیمداری کنیم به همین منظور به دنبال پیدا کردن حامیان مالی هستیم تا در این امر با مشکل مواجه نشویم. حضور ما در لیگ های کشوری می تواند آن قله ای باشد که باعث انگیزه ورزش دوستداران کرمانی شود تا به سمت تکواندو رجوع کنند. جا دارد از ریاست فدراسیون و تمامی عزیزانی که در این مدت به تکواندو استان کمک کردند تشکر کنم و امیدوارم بتوانم در مدت زمانی که در هیات تکواندو استان هستم کارهای مفیدی را انجام دهم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده