سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم استقبال از علیرضا بخت در بوشهر برگزار شد

با حضور مسئولان ارشد شهرستانی "علیرضا بخت" ملی پوش پاراتکواندو ایران رقابت های قهرمانی اروپا در برازجان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، صبح چهارشنبه ۱۴ تیرماه و در مراسمی با حضور مسئولان ارشد شهرستان دشتستان از جمله معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان ، رئیس هیات‌ تکواندو ، رئیس کمیته داوران تکواندو استان ، مسئول تربیت بدنی سپاه پاسداران و جمعی از ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش از «علیرضا بخت» پاراتکواندوکار جوان دشتستانی که موفق به کسب دو مدال برنز رقابت های قهرمانی اروپا و تورنمنت این قاره در فرانسه شده بود استقبال شد.

معاون فرماندار دشتستان در این مراسم با تقدیر از همت جوانان ورزشکار این شهرستان در رشته‌های مختلف، اظهار کرد: در سال اخیر شاهد هستیم که با وجود مشکلات بسیار زیاد در حوزه حمایت‌های مالی و لجستیکی از ورزشکاران دشتستانی روند موفقیت‌ها و کسب عناوین قهرمانی آنان تداوم یافته است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه فرمانداری و نهادهای مسوول در حوزه ورزش شهرستان دشتستان تمام تلاش خود را برای حمایت از جوانان ورزشکار به کار خواهند گرفت، گفت: همواره تلاش کرده‌ام اگر در شهرستان حضور داشته باشم برای استقبال از ورزشکاران حاضر شوم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان نیز در این آئین با اشاره به اینکه علیرضا بخت برای چندمین بار است که در مسابقات جهانی به روی سکو می‌رود، تصریح کرد: نقش مربیان و دست اندرکاران تیم تکواندو در سطح شهرستانی تا ملی در این حوزه انکارناپذیر است.

محمد حسین پور با بیان اینکه در تلاش هستیم به توسعه رشته تکواندو در شهرستان کمک خوبی کنیم، خاطرنشان کرد: بزرگان و دلسوزان تکواندو باید با حمایت از جوانان در کنار آنها برای ارتقای جایگاه این رشته در شهرستان و رساندن به حق واقعی آن تلاش کنند.

شاهپور سلطانی رئیس هیات تکواندو شهرستان دشتستان در این مراسم افزود: این ورزشکار استان با بازی‌های زیبا و به یاد ماندنی خود در راه رسیدن به کسب عنوان دو مدال برنز بار دیگر به همگان ثابت کرد که استان بوشهر مهد استعدادهای درخشان در سطح کشور است.

وی عنوان کرد: افتخار آفرینی علیرضا بخت ورزشکار شایسته دشتستانی در رقابت‌های قهرمانی اروپا فرانسه باعث شد که بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک رویداد بین المللی به اهتزار درآید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش میهن عزیزمان افزوده شود.

علیرضا بخت مدال آور مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه نیز در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از مربیان و مسوولان هیئت تکواندو شهرستان دشتستان، تصریح کرد: این رقابت ها همیشه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه ورزشکاران عنوان دار هستند که این موضوع کار را برای رسیدن به کسب مدال سخت تر می کند.

وی با اشاره به این که در طول ماه های اخیر زحمات بسیاری کشیدم و فشارهای سنگینی را تحمل کردم افزود: برای رسیدن به این عنوان تلاش بسیاری کردم و از خیلی چیزها گذشتم اما امروز بسیار خوشحالم که توانستم حاصل روزها و ماه ها تلاشم را با کسب دو مدال در رقابتهای اروپایی ببینم.

رقابت های قهرمانی اروپا و تورنمنت این قاره با حضور تکواندوکارانی از 31 کشور جهان به میزبانی فرانسه در شهر «مونتقژی» برگزار شد و در پایان  تیم ملی ایران موفق به کسب 4 طلا و 8 نشان برنز در هر 2 رویداد شدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده