سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کشاورز: سطح مسابقات فرانسه بالا بود/ از عملکرد ملی پوشان رضایت دارم

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان گفت: هر 2 رویدادی که در فرانسه برگزار شد از سطح فنی بالایی برخوردار بود و ملی پوشان عملکرد خوبی داشتند.

عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص عملکرد ملی پوشان در رقابت های فرانسه بیان کرد: در رقابت های قهرمانی اروپا و تورنمنت آزاد فرانسه حضور یافتیم که هر 2 رویداد از سطح بسیار خوبی برخوردار بودند و می توان گفت که رقبای اصلی ملی پوشان ما حضور داشتند. خدا را شکر می کنم که عملکرد خوبی داشتیم که همین موضوع روی رنکینگ بچه ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

او ادامه داد: ما رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی هانگژو، 2 گرند پری و مسابقات جهانی را در پیش داریم که این رقابت ها چه از لحاظ امتیاز و چه از لحاظ فنی برای ما حائز اهمیت است.

کشاورز افزود: مطمئنا اگر حمایت ها از ما بیشتر شود و با کمک فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم در تمامی رویدادها حضور پیدا کنیم باعث خواهد شد تا امتیاز ملی پوشان در رنکینگ افزایش و شانس کسب سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان خاطرنشان کرد: باید از رئیس فدراسیون و مسئولان کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم که مقدمات حضور در این 2 رویداد را فراهم کردند و تا بتوانیم بعد از چند ماه دوری از میدان های بین المللی نفرات تیم خود را در یک میدان جدی محک بزنیم. کسب مدال های ارزشمند پاراتکواندوکاران در مسابقات قهرمانی اروپا و اپن اروپا تبریک عرض می کنم. این مسابقات به دلیل حضور تک رنکینگ های هر وزن از سطح کیفی خیلی خوبی برخوردار بود. قطعا بازیکنان ما علاوه بر کسب امتیاز به تجربیات ارزنده ای دست بافتن که جا دارد از حمایت های فدراسیون تکواندو و همچنین کمیته پارالمپیک تشکر کنم و امیدوارم با حمایت های دوجانبه این دو ارگان مسیر  کسب سهمیه پارالمپیک هموار شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده