سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حضور یک تیم از بوشهر در لیگ نونهالان تکواندو کشور

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر از حضور یک تیم در رقابت‌های لیگ نونهالان پسر تکواندو منطقه ۵ کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی اظهار داشت: با حمایت هیات تکواندو شهرستان گناوه یک تیم از استان بوشهر در مسابقات منطقه پنج لیگ نونهالان پسر کشور «یادواره شهید بهنام محمدی» حاضر شد.

وی اظهار داشت : رقابت‌های هفته اول تا سوم دور رفت منطقه پنج لیگ نونهالان پسر کشور «یادواره شهید بهنام محمدی» روز نهم تیر‌ در استادیوم «پوریا ولی» شهر شیراز برگزار شد و نماینده استان با تیم های زنده یاد محمدرضا بابادی ، تخت جمشید فارس و هیات تکواندو کاشان دیدار کرد.

هادی عرب زاده رئیس هیات تکواندو شهرستان گناوه و سرپرست تیم با اشاره به اینکه این تیم با ترکیبی از بازیکنان بومی در مسابقات شرکت می کند گفت: امیدوارم تکواندوکاران استان از فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را کرده و نتایج خوبی کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم هایی از استان های اصفهان، خوزستان و فارس از تیم های قوی و مدعی این رقابتها هستند که قطعا به جذابیت مسابقات خواهد افزود و بدیهی است ما رقابت سختی داریم.

وی در پایان گفت: تکواندو یک رشته المپیکی بوده و از محبوبیت خاصی نزد مردم برخوردار است لذا انتظار داریم که ارگان‌ها و شرکت های موجود در استان که تعدادشان بسیار است ما را یاری کنند.

شایان ذکر است هدایت تیم هیات تکواندو شهرستان گناوه بر عهده محمد عباسی به عنوان سرمربی و هادی عربزاده سرپرستی این تیم را برعهده دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده