سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اروپایی ها در حیرت توانمندی ملی پوشان پاراتکواندو ایران؛

«طوفان» با برنز به تکواندو برگشت/ «ستاره نوظهور» باز هم طلا گرفت

سایت رسمی اتحادیه تکواندو اروپا ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی پاراتکواندو ایران در رقابت های قهرمانی اروپا ۲۰۲۳ به ۲ ملی پوش ایران القاب جدیدی داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های آزاد قهرمانی پاراتکواندوی اروپا ۲۰۲۳، روز جمعه نهم تیرماه در شهر «مونتقژی» کشور فرانسه با حضور 146 تکواندوکار از 31 کشور جهان برگزار شد که نهایتا نمایندگان ایران به ۲ مدال طلا و 4 برنز دست یافتند. مریم عبدالله پو و حامد حق شناس 2 نشان طلا،  سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، علیرضا بخت و روزا ابراهیمی هم 4 مدال ارزشمند برنز کسب کردند.

در مجموع تیم بانوان و آقایان نیز تیم ایران با ثبت 2 طلا و 4 برنز یک رتبه پایین تر از تیم ترکیه توانست به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها دست یابد. اتفاقی که از چشم تیزبین سایت رسمی اتحادیه تکواندو اروپا دور نماند و طی گزارشی به ستایش از عملکرد ملی پوشان ایران پرداخت که صفحه رسمی پاراتکواندوی جهانی به نقل از این اتحادیه منتشر کرد و در متن ذیل می‌خوانید:

"روز فوق العاده ای را شاهد بودیم و شرکت کنندگان مبارزاتی پر از تکنیک و تاکتیک، خلق شگفتی و حتی کامبک را ارائه دادند. در این بین مهدی پوررهنما «طوفان ایرانی» و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو این بار با برنز قهرمانی اروپا به عرصه جهانی بازگشت.

در وزن 47- کیلوگرم نیز مریم عبدالله پور «ستاره نوظهور» با تمام توان خود توانست در تداوم موفقیت هایش نشان طلا را از آن خود کند و قهرمان شود."

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده