سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حمایت استاندار قم از برگزاری کنگره شهدای تکواندوکار

رئیس فدراسیون تکواندو در ارتباط با برگزاری نخستین کنگره شهدای ورزشکار امروز با استاندار قم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون به همراه اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی و مدیرتیم‌های ملی، محمد جمشیدی خزانه دار، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کارگر مسئول فرهنگی و محمد بیرامی مدیر روابط عمومی فدراسیون ضمن حضور در استان قم با سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که ابراهیم سانی خانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم و علی آهنی رئیس هیات تکواندو استان هم حضور داشتند؛ ساعی ضمن ارائه گزارشی از شرایط تکواندو از برنامه های آینده این رشته توضیحاتی ارائه نمود. وی همچنین در خصوص تکواندو استان قم مواردی بیان کرد و عنوان داشت. سطح تکواندو استان در کشور قابل قبول است و داوران قمی برای اعزام به رقابت‌های بین المللی دعوت شده اند که برای قضاوت در این رقابت ها باید از سوی مسئولان استان حمایت شود.

وی در این دیدار عنوان داشت که تاسیس مرکز بین المللی تکواندو در استان قم یکی از برنامه های فدراسیون است و در ادامه گفت: استان قم پتانسیل میزبانی از اردوی تیم های ملی را دارا است و امیدوارم در آینده ای نه چندان دور این اتفاق رخ دهد.

رئیس فدراسیون تکواندو در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برگزاری نخستین کنگره شهدای تکواندوکار، برنامه های مربوطه و اقدامات انجام شده توضیح دادند.

اصغر رحیمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون نیز بیان کرد: در رابطه با برگزاری نخستین کنگره شهدای تکواندوکار چند جلسه برگزار شده و مقدمات کار در حال پیگیری است و امروز خدمت رسیدیم تا از نقطه نظرات شما که تجربیات گران بهایی در این خصوص دارید، بهره ببریم.

شاهچراغی استاندار قم نیز در این دیدار اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه ای با توجه به تعداد قابل توجه شهدا در رشته تکواندو می تواند اثرات زیادی داشته باشد. ولی باید با تدارک ویژه و برنامه ریزی دقیق صورت گیرد. به معاون سیاسی اعلام می کنیم ستاد این کنگره تشکیل و امور مربوطه پیگیری شود و با توجه به شرایط موجود زمان آن مشخص شود.

استاندار قم همچنین در خصوص راه اندازی مرکز بین المللی تکواندو مسائلی مطرح و عنوان داشت همکاری لازم را خواهد داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده