سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در دیدار با هادی ساعی:

قول معاون سیاسی استاندار برای راه اندازی خانه تکواندو همدان

معاون سیاسی استاندار همدان در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندو از همکاری در جهت احداث و راه اندازی خانه تکواندو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ظهر امروز و پس از پایان مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان همدان به همراه علی حقیقی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع، احسان قنبری و مجید دیبافر روسای پیشین و جدید رئیس هیات تکواندو استان همدان با حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حقیقی و دیبافر صحب هایی  در رابطه با ورزش استان و رشته تکواندو انجام دادند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در این دیدار گفت: مسئولان استان همدان نشان داده اند که ورزشی هستند و این موضوع برای ما باعث خرسندی است. استان همدان پتانسیل میزبانی از مسابقات کشوری را دارا است و هر زمان که دوستان درخواست بدهند ما سریعا به درخواست میزبانی آن ها رسیدگی خواهیم کرد. استان همدان از لحاظ جغرافیایی و امکاناتی که دارد می تواند میزبان اردوی آماده سازی تیم های ملی باشد. 

وی ادامه داد:  حمایت هایی که از سوی مسئولان استانداری همدان از ورزش و به خصوص تکواندو می شود بی نظیر است. در گذشته استان همدان قهرمان جهان داشته و در حال حاضر هم ورزشکاران مستعدی در استان حضور دارند. انتظار داریم که به تکواندو استان نگاه ویژه ای شود تا ورزشکاران همدانی بتوانند در مسابقات کشوری و حتی بین المللی افتخار آفرین شوند و از آقای رضانیا درخواست می کنم که از همه ورزش ها حمایت کنند. ما دفعه گذشته قولی به استانداری داده بودیم و آن هم تهیه سیستم الکترونیکی برای تکواندو استان بود که خدا را شکر به وعده خود عمل کردیم. یکی از ضعف های بزرگ استان همدان نسبت به دیگر استان ها نداشتن خانه تکواندو است و امیدوارم با مساعدت مسئولان این مشکل هم رفع شود.

حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: من از کودکی به تکواندو علاقه مند بودم اما مسیر زندگی ما را به سمت دیگری برد. مطمئن باشید که هر آنچه که در توانم باشد، حتما برای ورزش و بالاخص تکواندو به کار خواهم گرفت. تعداد زیادی از ورزشکاران استان را تکواندوکاران تشکیل می دهند. مردم کشور ما به ورزش علاقه دارند و ورزش می تواند در بسیاری از جهات به کشور کمک کند.

وی در پایان سخنان خود عنوان داشت که برای  احداث و توسعه خانه تکواندو با اداره کل و هیات تکواندو استان همکاری های لازم را خواهیم کرد که این مشکل خانواده تکواندو استان رفع شود. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده