سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: همدلی شعار اصلی ما در فدراسیون تکواندو است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: شعار ما در فدراسیون تکواندو، همدلی است و این مهم مختص فدراسیون نیست، بلکه شامل همه استان ها می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان همدان امروز سه شنبه 6 تیرماه برگزار شد و در پایان مجید دیبافر با کسب 17 رای توانست به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات تکواندو استان انتخاب شود.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو پس از انتخاب مجید دیبافر به عنوان رئیس جدید هیات تکواندو استان همدان بیان کرد: باید از علی حقیقی مدیرکل اداره ورزش استان همدان و تمامی عزیزانی که در برگزاری مجمع زحمت کشیدند، تشکر کنم. احسان قنبری  سال ها در رئیس هیات تکواندو زحمات زیادی برای رشد و اعتلای تکواندو استان زحمت کشیدند و وظیفه خود می دانم از ایشان تقدیر و تشکر کنم. من چه در دورانی که ملی پوش بودم و چه در دورانی که عضو هیات رئیسه و حالا هم که رئیس فدراسیون تکواندو هستم، درس های زیادی را از مرد پرتلاش تکواندو همدان آموختم.

رئیس مجمع تکواندو استان همدان ادامه داد: استاد اهتزازی و استاد دلشاد جزو کسانی هستند که همیشه در کنار تکواندو همدان بوده اند. استاد دلشاد یکی از بهترین مدرسان تکواندو است که واقعا جای تقدیر دارد. از تمام کسانی که به عنوان کاندیدا در این مجمع حاضر شدند هم تشکر می کنم چون اگر این رقابت ها نباشد ما شاهد هیچ پیشرفتی در تکواندو نخواهیم بود.

ساعی افزود: از تمام تکواندوکاران همدانی می خواهم که در کنار دیبافر باشند و از او حمایت کنند. اعضای مجمع به اندازه دیبافر مسئول هستند و باید از او پاسخ بخواهند و در مسیری که به سود تکواندو است او را کمک کنند.

رئیس فدراسیون خطاب به دیبافر گفت: به شما بابت انتخاب به عنوان رئیس هیات استان تبریک می گویم. شعار ما در فدراسیون تکواندو، همدلی است و این شعار مختص فدراسیون نیست بلکه برای همه استان ها است و در این مدت که بنده مسئولیت فدراسیون را عهده دار بوده ام، کسانی که با من از نزدیک کار کرده اند به این موضوع پی برده اند که من تمام تلاشم را کرده ام که همه خانواده تکواندو را دور هم جمع کنم و این هنر یک مدیر است که با کسانی که به او رای نداده اند کار کند و باید از تمام پناسیل تکواندو استان استفاده کرد. امیدوارم تکواندوی همدان مانند گذشته به روز های خوب خود بازگردد. برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی دارم و به امید خدا خیلی زود بازخواهیم گشت تا مجمع سالیانه هیات تکواندو استان را برگزار کنیم. در اساسنامه هم آمده است که مجامع استانی باید برگزار شود تا بتوانیم تمام موارد را به خوبی بررسی کنیم.

لازم به ذکر است که در پایان مجمع، محدثه بیات به عنوان نایب رئیس بانوان و  مهدی شعبانلو به عنوان خزانه دار هیات تکواندو استان همدان انتخاب شدند.

همچنین با رای اعضای مجمع حسین همایونی، ولی الله شعبانی و بهزاد نوشادی مقدم به عنوان عضو هیات رئیسه تکواندو استان معرفی شدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده