سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کمیته آموزش تکواندو در جایگاه نخست فدراسیون های ورزشی

با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، کمیته آموزش فدراسیون تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون های ورزشی را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، در راستای ارزیابی و تحلیل نتایج به عمل آمده از عملکرد آموزشی فدراسیون های ورزشی در سال 1401، کمیته آموزش فدراسیون تکواندو موفق به کسب 98 امتیاز از 100 امتیاز شده و در جایگاه نخست را در میان همه فدراسیونها به خود اختصاص داد.

علی نوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در رابطه با فعالیت های این کمیته در سال 1401 بیان کرد: ما در سال 1401 در دو حوزه ملی و بین المللی فعالیت هایی داشته ایم که الحمدالله نتایج مثمر ثمری به دست آمد. در حوزه بین المللی 5 دوره آموزشی به کمک مرکز کوکی وان، دوره داوری بین المللی هانمادانگ، اولین دوره ممتحنین بین المللی کوکی وان، ششمین دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در بهمن ماه و 2 دوره آزمون جهشی و پلکانی را برای اخذ کمربند برگزار کردیم.

او ادامه داد: در حوزه ملی نیز 2 رویکرد، یکی برگزاری کارگاه های آموزشی (کارگاه های هماهنگی سالیانه) و دیگری دوره های آموزشی داوری و مربیگری داشتیم، در بخش هماهنگی ها در ابتدا یک دوره هماهنگی مطالب آموزشی بین مدرسان برگزار می کنیم تا همسان سازی متون آموزشی رخ دهد و بعد از آن آخرین دستاوردها و یافته های تکواندو را در قالب دوره های مربیگری و داوری بین تمام مربیان و داوران سراسر کشور برگزار می کنیم.

نوری افرود: در حوزه آموزشی و برگزاری دوره های روتین داوری و مربیگری، در مجموع آقایان و بانوان 977 نفر در مربیگری درجه  سه و 808 نفر در بخش داوری کیوروگی درجه سه  به جامعه مربیگری و داوری اضافه شدند. دوره داوری هانمادانگ بعد از 10 سال در دو بخش بانوان و آقایان  با حضور 895 نفر برگزار کردیم. در مجموع سال 1401، 4715 نفر در دوره های آموزشی فدراسیون تکواندو طی 134 دوره آموزشی شرکت کردند و موفق شدند آزمون پایانی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده