سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

زندی: هدف من کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ سیستم است

ملی پوش تکواندو ایران گفت: در رویدادهای پیش رو تمام تلاش من کسب مدال خواهد بود تا با ارتقای امتیازات سریع تر به المپیک پاریس برسم.

«ابوالفضل زندی» نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در رقابت های گرندپری رم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: واقعا دیدارهای سخت و نفسگیری در گرندپری رم داشتم و توانستم مقابل نمایندگانی از کشورهای فرانسه و اسپانیا با کوله باری از تجربه و مدال به برتری برسم. در مرحله نیمه نهایی نیز با صلاحدید کادر فنی مبارزه من و حاجی موسائی برگزار نشد و واقعا از صمیم قلب دوست داشتم او نشان طلا را از آن خود کند.

زندی همچنین در خصوص میزبانی کشور ایتالیا از این رویداد بیان کرد: جدا از بالا بودن سطح رقابت ها، میزبانی ایتالیا در همه بخش ها خوب بود فقط محل برگزاری مسابقات به دلیل برگزاری در محیط باز کمی با هوای شرجی و بارندگی شرایط را سخت می کرد اما در کل همه چیز خوب پیش رفت.

ملی پوش جوان تکواندو با اشاره به صمیمیت میان خود و «مهدی حاجی موسائی» دیگر نماینده ایران در وزن 58- کیلوگرم اظهار داشت: من و مهدی رابطه خوبی با هم داریم و واقعا با یکدیگر دوست هستیم. با توجه به ارتقای امتیازات مان در رنکینگ المپیکی ممکن است باز هم با یکدیگر رو به رو شویم و حتی در مسابقات انتخابی برابر یکدیگر مبارزه کنیم. امیدوارم در هر رویدادی که پا می گذارم دست پر برگردم و از همه مهم تر از طریق رنکینگ سیستم جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کنم.

زندی در پایان گفت: باید از زحمات کادر فنی تشکر کنم و در ادامه برای همه ملی پوشان در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت دارم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده