سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رضایی: بی شک بزرگی هم می توانست در رقابت های جهانی مدال آور باشد

عضو تیم ملی تکواندو گفت: من به جای دانیال بزرگی به رقابت های جهانی اعزام شدم و با وجود اینکه دومین حضورم در وزن چهارم بود اما از عملکردم رضایت دارم.

«متین رضایی» دارنده مدال برنز رقابت های جهانی باکو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص سطح این مسابقات اظهار کرد: مسابقات جهانی همیشه سخت بوده و مهم ترین تورنمنت سال از لحاظ امتیازگیری محسوب می شود. من به عنوان جایگزین دانیال بزرگی به این مسابقات اعزام شدم و شک ندارم اگر دانیال به جای من اعزام می شد به خوشرنگ ترین مدال دست می یافت. با این وجود من شانس خودم رو امتحان کردم و برای دومین بار در وزن 68- کیلوگرم به رقابت پرداختم که خدا را شکر از عملکردم رضایت دارم.

او در ارتباط با دیدار نیمه نهایی و مصاف با «بردلی سیندن» تکواندوکار عنوان دار بریتانیایی بیان کرد: در دیدار نیمه نهایی کمی با عجله مبارزه کردم و اگر کمی آرامش خودم را حفظ می کردم، می توانستم قهرمان جهان را به راحتی شکست دهم. سیندن تجربه بیشتری نسبت به من داشت و توانست برنده مسابقه شود. برای کسب سهمیه المپیک راه سختی را در پیش دارم اما هیچ کاری غیرممکن نیست، تورنمنت های زیادی وجود دارد و من تمام تلاشم بر این است که بتوانم نماینده تکواندو ایران در المپیک پاریس باشم.

رضایی خاطر نشان کرد: هدف اصلی من موفقیت در رقابت های گرندپری است و امیدوارم موفقیت های خوبی را در این مسابقات کسب کنم. بازی های آسیایی هانگژو هم از حساسیت بالایی برای ما برخوردار است و تلاش می کنم تا در ترکیب تیم اعزامی قرار گیرم. مدال آوری و کسب امتیازات لازم یکی از اهداف من برای شرکت در تورنمنت های مختلف است و امیدوارم سهمیه المپیک 2024 را به دست آورم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده