سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نعمت زاده: پیروزی مقابل "پانیپاک" دور از انتظار نیست/ بهترین عملکردم را در هر مسابقه به نمایش می گذارم

دارنده مدال برنز گرندپری رم گفت: برای اولین بار در رقابت های گرندپری رم با «پانیپاک وونگپاتاناکیت» از تایلند رو در رو شدم و مطئنم توانایی پیروزی برابر او را دارم.

«مبینا نعمت زاده» در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط این رقابت ها بیان کرد: سطح مسابقات بالا بود و با توجه به اینکه یکسال تا زمان برگزاری رقابت های المپیک 2024 پاریس باقی مانده است، تمام تکواندوکاران با تمام قدرت در رویدادها حضور می یابند تا از طریق "رنکینگ سیستم" سهمیه المپیک را به دست بیاورند. من هم برای این رقابت ها از انگیزه بالایی برخوردار بودم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم.

او ادامه داد: در دیدار اول رو در روی «دنیا ابوطالب» از عربستان که دارنده مدال برنز رقابت های جهانی مکزیک بود قرار گرفتم و در یک دیدار سخت خدارا شکر  او را شکست دادم. در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف  «لنا استاکوویچ»  از کرواسی دارنده  مدال طلای جهانی گوادالاخارا و باکو رفتم که آن دیدار هم بسیار سخت بود و در هر 2 راند توانستم نتیجه را از آن خود کنم.  در مرحله یک چهارم نهایی هم با «غزل سلطانی» یکی از ملی پوشان خوب تکواندو کشورمان رو در رو شدم که موفق شدم با برتری در این دیدار پا به مرحله نیمه نهایی گرندپری بگذارم. من و غزل در 9 دیدار رسمی به مصاف هم رفته ایم که در 6 دیدار پیروزی از آن من بوده و 3 دیدار هم غزل نتیجه را به سود خود به پایان رسانده است. در نیمه نهایی با «پانیپاک وونگپاتاناکیت» از تایلند قهرمان المپیک و جهان مبارزه  و متاسفانه نتیجه را واگذار کرده  و به مدال برنز دست یافتم.

نعمت زاده در خصوص شانس خود برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس گفت: اولین هدفم، حضور پرقدرت در بازی های آسیایی است چون به 40 امتیاز آن نیاز دارم. قصد دارم در وزن 49- کیلوگرم در بازی های آسیایی شرکت کنم و حریفان قدرتمندی هم در این وزن حضور دارند. در بازی های آسیایی با پانیپاک مجددا رو در رو خواهم شد و تمام تلاشم را می کنم تا او را شکست دهم. در گرندپری برای اولین بار با او به رودرو شدم  و اعتقاد دارم که شکست دادن پانیپاک دور از انتظار نیست. خدا را شکر مربیان از عملکردم در گرندپری رم رضایت داشتند اما نقاط ضعفی دارم که اگر آن را رفع کنم مطمئنا او را شکست خواهم داد. امسال رویدادهای زیادی را در پیش داریم و به امید خدا در هر رویداد بتوانیم بهترین عملکردم را نشان دهم و اعتقاد دارم که از لحاظ ذهنی اگر 100 درصد آماده باشم می توانم بهترین خودم باشم.

ملی پوش کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: بابت زحمات و تلاش های شبانه  روزی کادر فتی تیم ملی، تشکر ویژه از اساتید مینو مداح، مهروز ساعی و فاطمه نعمتی دارم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده