سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سلیمی: برنز جهانی می توانست خوش رنگ تر شود/ تمام تلاشم موفقیت در رویدادهای آتی است

عضو تیم ملی تکواندو گفت: در دیدار نیمه نهایی رقابت های جهانی 2023 باکو، با ناداوری مواجه شدم وگرنه می توانستم به دیدار فینال صعود کنم.

«آرین سلیمی» دارنده مدال برنز رقابتهای قهرمانی  در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات قهرمانی جهان همیشه در سطح بالایی برگزار می شود و تیم ها با تمام قدرت پای به میدان این رقابت ها می گذارند. در مسابقات باکو شاهد بودیم که خیلی از تکواندوکاران صاحب نام نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و این نشان دهنده این است که سطح کلی مسابقات بسیار بالاتر حد تصور بود.

سلیمی ادامه داد: در مجموع عملکرد خوبی داشتم البته می توانستم به مدال خوشرنگ تری دست یابم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و سعی خواهم کرد تا در مسابقات بعدی نتیجه بهتری کسب کنم.

او در خصوص دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی باکو و رویارویی با «کانگ» از کره جنوبی بیان کرد: حریف کره ای که برابر او در مرحله نیمه نهایی مبارزه کردم، تکواندوکار بسیار باهوشی است و همه افرادی که مبارزه ما را تماشا کردند متوجه سطح فنی بالای او شدند. یقین دارم که در این دیدار با بدشانسی و ناداوری مواجه شدم که باعث شد نتوانم به دیدار پایانی صعود کنم. ۲ ماه قبل این کره ای را در رقابت های گرنداسلم شکست داده بودم و دومین تقابل رودروی ما نیز می توانست به سود من خاتمه یابد. به هر حال این شکست را فراموش کرده و به آینده نگاه روشنی دارم. 

ملی پوش تکواندو کشورمان در ارتباط با کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس گفت: درست است که در باکو نتوانستم تمام امتیازات لازم را کسب کنم اما در مجموع امتیاز خوبی به دست آوردم و با توجه به رقابت های گرند اسلم و سایر مسابقاتی که کادرفنی صلاح بداند در آن حضور می یابم و تمام توانم را برای رسیدن به امتیازات لازم و کسب جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس هر چه در توان دارم می گذارم.

سلیمی در پایان بیان کرد: من همیشه تلاش کرده ام که در هر رویداد بهتر از قبل مبارزه کنم.  به همین دلیل برای هر مسابقه ای که اعزام شوم بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت. همه مسابقات از حساسیت بالایی برخوردار است و امیدوارم در هر رویدادی که اعزام می شوم، بتوانم دست پر بازگردم تا شرمنده مردم نشوم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده