سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حاجی موسایی: نماینده اسپانیا شکارچی لحظه ها در گرندپری بود/ هدفم کسب موفقیت در مسابقات پیش رو است

سبک وزن تیم ملی تکواندو ایران گفت: رقابت های گرندپری رم با حضور برترین های جهان در بالاترین سطح فنی برگزار شد و با تلاش فراوان موفق به کسب مدال نقره شدم.

«مهدی حاجی موسایی» در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق افزود:  32 تکواندوکار برتر رنکینگ هر وزن در این مسابقات به رقابت پرداختند  و این نشان از سطح بالای این رویداد دارد. من در این مسابقات توانستم حریفان خوب و عنوانداری را شکست دهم و درمرحله نیمه نهایی به «ابوالفضل زندی» دیگر نماینده خوب کشورمان دراین وزن رسیدم.

وی افزود: با صلاحدید کادر فنی من به فینال این وزن راه پیدا کردم و مقابل «آدریان وینسنته یونتا» قهرمان عنوان دار جهان از اسپانیا قرار گرفتم. معتقدم تجربه او به جوانی من چربید و بازی را به اصطلاح از دست من خارج کرد. من استراتژی زیادی برای موفقیت در این رویداد داشتم اما نباید فراموش کنیم «یونتا» تکواندوکار بزرگی است و از هر غفلت به نفع خود بهترین بهره را می برد. با این حال مدال ارزشمند نقره را تصاحب کردم و امیدوارم در صورت رویارویی در مسابقات آتی برابر این تکواندوکار به برتری برسم.

حاجی موسایی با اشاره به گفتگوی اخیر این اسپانیایی با فدراسیون جهانی تکواندو و تمجید از نحوه مبارزه اش گفت: مانند «یونتا» من و کادر فنی برای هر بازی استراتژی خاص خود را داشتیم و تمام نیت من پیروزی مقابل این تکواندوکار بود. او شکار لحظه ها را خوب بلد است و توانست پیروز فینال باشد.

سبک وزن تکواندو ایران همچنین درباره مسابقات جهانی باکو 2023 عنوان کرد: من در جهانی باکو وضعیت خوبی داشتم و همه چیز مطابق انتظار پیش می رفت اما شاید کمبود تمرکز در بازی موجب شد تا آنطور که می خواستم پیش نرود. در گرندپری رم همه چیز تغییر کرد و توانستیم با کمک کادر فنی تمرکز از دست رفته را بازیابی کنیم و دیدیم که نتیجه خوبی هم حاصل شد.

ملی پوش تکواندو در خصوص رقابت های یونیورسیاد چین بیان کرد: در این مسابقات که حدودا به فاصله یک ماه دیگر برگزار می گردد، به وزن اصلی خودم یعنی 54- کیلوگرم بر می گردم و امیدوارم بهترین نتیجه را به دست بیاورم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده