سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی جهان- باکو/ 29

خدامرادی: مقانلو مربی باهوشی است/ برنز جهانی کوپنهاگ اتفاق خوبی برایم بود

قهرمان تکواندو کشورمان گفت: مقانلو یکی از مربیان باهوش تکواندو است و امیدوارم در مسابقات جهانی باکو نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، «نادر خدامرادی» پیشکسوت تکواندو کشورمان یکی از پرافتخارترین تکواندوکارانی است که هم در بخش کیوروگی و هم در بخش پومسه در رویداد بزرگی همچون مسابقات جهانی موفق به کسب مدال های طلا و برنز شده است و همچنین سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی را در کارنامه دارد.

نادر خدامرادی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص موفقیت های روزهای گذشته خود از جمله کسب مدال برنز جهانی در سال 1983 در کیوروگی اظهار کرد: از سال 1354 زیر نظر اکبر و اصغر نظری وارد رشته ورزشی تکواندو شدم. در سال 1357 در مسابقات قهرمانی استان تهران شرکت کردم و صاحب مدال طلا شدم. در سال 58 پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور وارد اردوی تیم ملی و پس از آن به مسابقات قهرمانی جهان در اشتوتگارت آلمان اعزام شدیم که کاروان ایران در آن رویداد بدون هیچ مدالی به کار خود پایان داد. در سال 1362 به مسابقات جهانی دانمارک با حضور 4 تکواندوکار اعزام شدیم  که خوشبختانه توانستم مدال برنز جهانی را به ارمغان بیاورم.

او در خصوص ادامه فعالیتش به عنوان سرمربی در عرصه  ملی عنوان کرد: سال 1365 به عنوان سرمربی تیم ملی در رقابت های ارتش های جهان شرکت کردیم که رضا مهماندوست موفق به کسب مدال نقره شد و در سال 1370 هم توانستیم برای اولین بار بر سکوی نخست رقابت های ارتش های جهان بایستیم. در سال 1375 باز هم افتخار هدایت ملی پوشان را بر عهده داشتم که به مسابقات آسیا و اقیانوسیه اعزام شدیم و در آنجا تیم ایران برای اولین بار نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

خدامرادی در ارتباط با عملکرد تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی باکو 2023 اظهار کرد: بیژن مقانلو در گذشته از تکواندوکاران من بوده و فردی بسیار باهوش و توانمند است . مقانلو با کسانی هم که فعالیت می کند آن ها مشاوره خوبی به او می دهند؛ نهایتا برای تمام ملی پوشانی که در باکو حضور می یابند، آرزوی موفقیت می کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده