سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حاجی موسایی: بهترین عملکردم را در آوردگاه شیهاپ جانگ باکو ارائه میدهم

ملی پوش تکواندو کشورمان در آستانه مسابقات جهانی صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز ،مهدی حاجی موسائی هوگوپوش شایسته البرزی در وزن ۵۴ کیلوگرم روز جمعه پنجم خرداد ماه ۱۴۰۲ به عنوان ملی پوش سبک وزن تیم ملی به رقابتهای جهانی آذربایجان به میزبانی شهر باکو اعزام می گردد.

او در گفتگو با روابط عمومی استان گفت: طی چند ماهه اخیر تمرینات فشرده و مستمر زیر نظر کادر فنی را پشت سرگذاشتیم و خوشبختانه بنده و همه اعضاء تیم ملی از لحاظ آمادگی جسمانی روز به روز در حال بهتر شدن هستیم.

وی ادامه داد: همراه با کادر فنی حریف هایی که در وزن ۵۴ کیلوگرم رقیب من هستند را آنالیز کرده ایم و تمرکز اصلی را روی عملکرد خود خواهم گذاشت.

جوان آینده دار البرز افزود: با توجه به اینکه در شش ماه گذشته افتخارحضور در مسابقات جهانی مکزیک را داشته ام از تجاربم در آن رقابتها استفاده خواهم کرد و تلاش میکنم با بهترین نتیجه به ایران بازگردم.

با توجه به اینکه هیچ گاه نتیجه قابل پیش بینی نیست اما با یاری خداوند متعال همه توانم را میگذارم تا بهترین عملکرد از لحاظ فنی را بر روی شیهاپ جانگ ارائه دهم.

حاجی موسائی با قدرانی از زحمات کادر فنی تصریح کرد: در تمام طول مدت حضور تیم ملی در اردو کادر فنی دلسوزانه و با حمایت کامل در کنار ما بوده است امیدوارم با کسب بهترین نتیجه جواب اعتماد این عزیزان را به بهترین شکل بدهم.

وی در پایان گفت: از همراهی و حمایت همیشگی مربیان پایه ام آقایان محمد و امیر نوذری و یوسف کرمی صمیمانه تشکر و قدرانی مینمایم.

شایان ذکر است حاجی موسایی مدال های نقره مسابقات قهرمانی آسیا،برنز رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی،برنز مسابقات تورنمنت بین المللی،طلا مسابقات آزاد لبنان را در کلکسیون افتخارات سال ۱۴۰۱ خود دارد .

گفتنی است بیست و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان با حضور ۹۴۱ تکواندوکار از هشتم تا چهاردهم خردادماه سال جاری در کشور جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده