سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

علی نوری در نشست خبری بیان نمود:

تکواندوی گلستان توانمند تر از گذشته در مسیر توسعه ورزش قهرمانی گام بر می دارد

علی نوری رئیس و اعضای هیئت رئیسه تکواندو استان گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، طی نشست خبری با اصحاب رسانه استان پیرامون فعالیت ها و عملکردهای هیئت تکواندو استان گلستان به گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان گلستان، علی نوری رئیس و اعضای هیئت رئیسه تکواندو استان گلستان در ابتدا به تشریح عملکرد دو ساله هیئت تکواندو استان از سال ۱۴۰۰ تا سال ۱۴۰۲ و برخی از دستاوردهای ورزشی تکواندوکاران در طی این سال ها پرداخت و سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

رئیس هیات تکواندو استان گلستان اظهار کرد: باتوجه به دستاوردهای درخشانی که هیئت تکواندو گلستان طی این دو سال داشته و با وجود رایزنی های پیاپی و گسترده، استان گلستان همچنان از داشتن خانه تکواندو در استان محروم بوده است. وی از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست نمود فرایند اجرایی شدن تفاهم نامه ساخت و تجهیز خانه تکواندو گلستان را تسریع نمایند.

علی نوری گفت: از خبرنگاران درخواست داشته تا در روشنگری، مطالبه گری و پوشش خبری فعالیت های هیئت تکواندو استان نقش پر رنگ تری داشته و در مسیر اعتلای این ورزش المپیکی نقش بسزایی ایفا نمایند.

گفتنی است، در این نشست خبری، خبرگزاری های رسمی صدا و سیمای گلستان، ایرنا، ایلنا، برنا، ایسنا، تسنیم، فارس و مهر حضور داشتند.

در پایان به رسم یادبود، لوح سپاس به اصحاب رسانه و نیز مسئول و دبیر روابط عمومی هیئت تکواندو استان گلستان اهدا شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده