سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دکتر چو: باکو، متفاوت ترین دوره رقابت های جهانی خواهد بود/ مراسم «گالا» در حاشیه مسابقات برگزار می شود

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در خصوص بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی در باکو توضیحاتی مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی باکو 2023، به میزبانی کشور «جمهوری آذربایجان» با حضور 941 تکواندوکار از هشتم تا چهاردهم خرداد ماه برگزار خواهد شد. به همین منظور فدراسیون جهانی تکواندو در خصوص این رقابت ها گزارشی به همراه مصاحبه رئیس این اتحادیه منتشر کرد که به شرح ذیل است: 

" رقابت های جهانی باکو با حضور حدود 1000 تکواندوکار از 144 کشور جهان به همراه تیم پناهندگان در 16 وزن (8 وزن بانوان، 8 وزن آقایان) در باکو برگزار می شود و این روزها آخرین مقدمات آن در حال انجام است.

دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در این خصوص عنوان کرد: "در فاصله حدودا یک هفته مانده به رقابت های جهانی تجربیات جدید و بزرگی در باکو  را خواهیم داشت. مطمئنا رقابت های جهانی اولین اولویت ما در مقایسه با هر رویدادی است و برای آن برنامه داریم. مطمئنا برگزاری این دوره از رقابت ها کمی با سایر رقابت ها متفاوت است چون مراسم پنجاهمین سالگرد فدراسیون جهانی را در پیش داریم. 50 سال تجربه را در کنار یکدگیر به دست آوریم. "

گفتنی است در میان 144 کشور 15 کشور به شکل کامل در هر 16 وزن تکواندوکار اعزام می کنند و امسال 13 تکواندوکار پناهنده به دیدار با رقبای خود خواهند رفت؛ که نهایتا 7 نفر از آن ها راهی المپیک پاریس می شوند. یحیی القطانی از کمپ پناهندگان ازراق در اردن راهی باکو می شوند. 23 ورزشکار هم به صورت آزاد در این رویداد حضور دارند. 27 ماه مه مراسم پنجاهمین سالگرد فدراسیون جهانی تکواندو در سالن «حیدر علیف» برگزار می گردد و در همانجام مراسم گالا هم انجام خواهد شد. در این مراسم قراراست از برترین ورزشکاران هر المپیک از سال 2000 تا 2020 تجلیل گردد."

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده