سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مددخانی: ناشنوایان پومسه رو به دنبال افتخار آفرینی در مسابقات جهانی هستند

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان ناشنوایان گفت: در مسابقات آسیا و اقیانوسیه خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان ناشنوا به دنبال افتخار آفرینی در رقابت های جهانی هستند.

نگار مددخانی سرمربی تیم ملی پومسه بانوان ناشنوایان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص مسابقات آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: رقابتهای سطح بالایی را در قرقیزستان پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر اعضای تیم را  نمایشی در خور توجه بازهم افتخار آفرین شدند. ضمن اینکه مریم خدابنده در بخش انفرادی و تیمی با اقتدار و با اختلاف امتیاز قابل توجه نسبت به حریفی از کشور کره جنوبی، به 2 مدال طلای با ارزش دست پیدا کند.

او ادامه داد: خدابنده همانند مسابقات المپیک برزیل در این رقابت ها هم خوش درخشید و از این بابت بسیار خوشحالم. سال آینده رقابت های جهانی به میزبانی کرواسی را پیش رو داریم و امیدوارم با برنامه ریزی و تمرینات مناسب بازیکنان را برای این مسابقات آماده کنیم و ملی پوشان ناشنوای کشورمان بتوانند برای ایران افتخارآفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان در پایان گفت: مسئولان برگزاری مسابقات از کشور قرقیزستان تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها به کار گرفتند و امکانات مناسبی  در اختیار تیم ها قرار داده بودند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده