سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قهرمانی ناشنوایان ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه

تیم ملی تکواندو ناشنوایان ایران در ۲ بخش بانوان و آقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، اقیانوسیه 2023 ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان تیم ملی تکواندوی ایران امروز جمعه 12 اسفند ماه در بخش  کیوروگی آقایان در ۵ وزن به رقابت پرداخت و در پایان به 3 مدال طلا و 2 برنز دست پیدا کرد.

برای ایران در این بخش وحید زینلی، محمد زعفرانی و بهزاد امیری به مدال طلا دست یافتند و مرتضی رضاصفت و امیرسالار امیری‌فرد برنزی شدند.

در پایان رقابت‌های تکواندو تیم ملی ایران در مجموع با کسب 9 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در هر ۲ بخش آقایان و بانوان به عنوان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه رسید.

نتایج کامل نمایندگان ایران در بخش کیوروگی آقایان به شرح زیر است:

در وزن 58- کیلوگرم؛ امیرسالار امیری‌فرد در دور نخست مقابل حریفی از قزاقستان شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند و برنزی شد.

در وزن 63- کیلوگرم؛ مرتضی رضاصفت دور نخست نتیجه را به حریفی از ازبکستانی واکذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 68- کیلوگرم؛ وحید زینلی با غلبه بر حریف قزاقستانی خود در مبارزه نخست، در بازی فینال نیز به دلیل عدم حضور نماینده ازبکستان، برنده و به مدال طلا رسید.

در وزن 74- کیلوگرم؛ بهزاد امیری در دور نخست موفق شد حریف اهل کره جنوبی خود را شکست دهد و در فینال نیز با غلبه بر ورزشکاری از کشور میزبان (قرقیزستان) طلایی شد.

در وزن 80- کیلوگرم؛ محمد زعفرانی کار خود را با پیروزی مقابل حریف قزاقستانی آغاز کرد و در ادامه تکواندوکاری از ازبکستان را نیز شکست داد و به مدال طلا رسید.

مراسم اهدای مدال با حضور  پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه و آکوپیان رئیس فدراسیون ناشنوایان قرقیزستان برگزار شد. 

هدایت تیم ملی تکواندو ناشنوایان برعهده اعظم درستی و رضا ایمان زاده (به عنوان سرمربی کیوروگی) ، نگار مددخانی و مهدی صمدیان تبار (به عنوان سرمربی پومسه) است و غلامرضا عزیزی مدیرفنی و رئیس انجمن تکواندو ، تکواندوکاران ناشنوا را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده