سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ویسی: رقابت های لیگ تکواندو بانوان بسیار نزدیک بود/ تمرینات خود را به زودی از سر خواهیم گرفت

سرمربی تیم تکواندو لوکس شمشیری یاس گفت: بازیکنان خوب در تیم های لیگ، پخش شده بودند و همین مورد باعث شد تا رقابت ها بسیار تنگانگ باشد.

گیتا ویسی سرمربی تیم تکواندو لوکس شمشیری یاس در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص رقابت های لیگ تکواندو بانوان، جام کوثر اظهار داشت: برگزاری مسابقات از این نظر که بازیکنان امسال بین تیم ها پخش شده بودند، سطح مسابقات را خیلی بالا برده بود و رقابت بین مدعیان بسیار نزدیک بود و همین موضوع جذابیت رقابتهای این فصل را دو چندان بالا برده بود و تیم ها، مربیان و بازیکنان تلاش خود را دو برابر کنند.

او ادامه داد: از نظر زمان برگزاری مسابقات واقعا بازیکنان اذیت شدند چرا که چند دوره از مسابقات در فصل امتحانات برگزار شد و همین موضوع تیم ها را با مشکلات زیادی رو به رو کرد.  شخصا از عملکرد بازیکنانم به جز در دور آخر راضی بودم چون همان طور که در مصاحبه های قبلی گفته ام ۹۰ درصد بازیکنان از باشگاه خودم بودند و این باعث شده بود بچه ها و کادر، اتحاد خاصی داشته باشند به خصوص که  از صعود از مرحله مقدمانی از بنفشه نصرتی به عنوان یکی از مربیان با تجربه و فنی در کنار خود سود بردیم که کمک بزرگی به ما کردند. در خصوص دور آخر که در صحبت های خود گفتم، عملکرد بچه ها پایین آمده بود و به خاطر نیروی کمی که در تیم داشتیم، مجبور شدم برای هر سه بازی از بازیکنان اصلی استفاده کنم و همین مورد باعث شد تا فشار زیادی به بچه ها وارد شود.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا از کسب عنوان سومی رقابت های لیگ رضایت دارد یا خیر بیان کرد: با توجه به رقابت های سنگین لیگ، هیچ سکویی قابل پیش بینی نبود ولی با توجه به پتانسیلی که من در تیم خود می دیدم، می توانستیم سکوی بالاتری را نیز کسب کنیم ولی خدا را شاکرم به خاطر سکوی سومی با خیلی از محدودیت ها و شرایط سخت به این مهم دست پیدا کردیم. 

او درباره مسابقات آینده تیم خود گفت: به بازیکنان تیم برای چند وقت استراحت داده ام اما در چند روز آینده برای مسابقات جام فجر تمرینات خود را شروع می کنیم.

ویسی در پایان خاطر نشان کرد:هر مربی قطعا دوست دارد بازیکنان تیمش به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند و رسیدن به اردوی تیم ملی هم  شرایط خاصی دارد که مد نظر کادرفنی است. بدون شک اگر تکواندوکاران تلاش خود را انجام دهند به اردو دعوت خواهند شد. البته ازتیم ما الهام حقیقی در اردوی تیم ملی حضور دارد و در روز آخر لیگ هم در هر ۳ مبارزه خود با اقتدار مقابل رقبا به پیروزی دست یافت و برای او در مراحل بعدی آرزوی موفقیت می کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده