سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جشنواره ورزشی ویژه توانخواهان بوشهری برگزار شد

جشنواره ورزشی توانخواهان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت در بوشهر برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر ؛ جشنواره ورزشی توانخواهان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر ، مسئولین اداره ورزش استان و مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهر در سالن کارگران بوشهر برگزار شد.

مهدی ملاح زاده مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهر در حاشیه برگزاری این مسابقات ضمن تبریک گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: توانخواهان، بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند و مجموعه تکواندو همواره تلاش کرده که در برنامه‌های خود نگاه ویژه‌ای به این عزیزان داشته باشد.

مهدی ملاح زاده با اشاره به اینکه توانخواهان همواره ثابت کرده‌اند که معلولیت محدودیت نیست، ادامه داد: خوشبختانه توانخواهان بوشهری در اجتماعات و برنامه‌های شهری حضور فعالی دارند و این مسابقات ورزشی نیز با استقبال ویژه این عزیزان برگزار شد.

وی افزود : فعالیت رشته پاراتکواندو در ایران سال ۱۳۸۸ در فدراسیون تکواندو آغاز شد و اولین دور مسابقات قهرمانی کشوری پاراتکواندو در سال ۱۳۹۵ برگزار گردید و الحمدالله شاهد استقبال خوبی از این رشته در استان هستیم.

گفتنی است، در این جشنواره مسابقات ورزشی که در رشته‌های مچ‌اندازی، پرتاب حلقه، شطرنج، دارت و فریزبی برگزار شد توانخواهان در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند. 

در این دوره از مسابقات بیش از ۹۶ نفر از توانخواهان بوشهری حضور داشتند و در پایان به نفرات برتر هر رشته لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده