سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا- ویتنام

برنامه ۸ نماینده ایران در روز دوم

یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا فردا شنبه پنجم شهریورماه با حضور ۸ تکواندوکار کشورمان پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان صبح امروز چهارم شهریور ماه با حضور ۲۸۵ تکواندوکار از ۲۸ کشور به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه آغاز شد.

فردا شنبه پنجم شهریورماه در روز دوم و پایانی این رقابت ها، مبارزات تکواندوکاران ۴۸-، ۵۵-، ۶۳-، ۷۳- و ۷۸+ در گروه پسران، ۴۴-، ۴۹-، ۵۵-، ۶۳- و ۶۸+ کیلوگرم در گروه دختران برگزار خواهد شد، که نمایندگان تیم ملی کشورمان در ۸ وزن به مصاف رقبای خود می‌روند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم پسران ۱۳ تکواندوکار حضور دارند که ابوالفضل زندی دور نخست به مصاف «یانگ شیونگ» از چین تایپه می‌رود و در صورت برتری به مبارزه با «اوکازاکی» از ژاپن خواهد رفت. یکی از تکواندوکاران اندونزی، فیلیپین و ازیکستان رقیب زندی در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

۱۵ تکواندوکار در وزن ۵۵- کیلوگرم ثبت نام کرده اند که امیرمحمد کریمی دور نخست به مصاف «لی سی ین» از چین تایپه می‌رود و سپس برای صعود به نیمه نهایی برنده دیدار کره جنوبی و امارات را پیش رو خواهد داشت. در قسمت بالای جدول هم اندونزی، هند و ازبکستان حضور دارند.

متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم دور نخست «پارک هیون» از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه تایلند و عمان خواهد رفت. در این وزن ۱۶ تکواندوکار وزن‌کشی کرده اند که رضایی در صورت کسب ۲ پیروزی متوالی برای صعود به فینال یکی از تکواندوکاران اندونزی، هند و یا هنگ کنگ پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۷۳- کیلوگرم رضا کلهر بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه ویتنام و تایلند می‌رود. در این وزن هم ۱۲ تکواندوکار حضور دارند که کلهر برای صعود به فینال با یکی از تکواندوکاران عراق، ژاپن یا کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

ابوالفضل عباسی در وزن ۷۸+ کیلوگرم که ۱۰ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست به مصاف «لی یان یانگ» از چین می‌رود و سپس «جابیرخان گایبولیف» از ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. یکی از تکواندوکارن مغولستان یا کره جنوبی حریف عباسی در مبارزه پایانی خواهند بود.

در بخش دختران و در وزن ۴۹- کیلوگرم ۱۲ تکواندوکار ثبت نام کرده اند که صبا بیکی در نخستین مبارزه به مصاف «آردینی» از اندونزی خواهد رفت و سپس برای مبارزه با «تای نگویان» از ویتنام به روی «شیء هاپ چانگ» می‌رود.

۱۱ تکواندوکار در وزن ۵۵- کیلوگرم حضور دارند که فرشته فتحی در مرحه یک چهارم نهایی با «کارنجانکو» از تایلند پیکار می‌کند و در صورت برتری به نیمه نهایی صعود خواهد کرد تا برای رسیدن به مبارزه پایانی یکی از تکواندوکاران چین، اندونزی یا ویتنام را پیش رو داشته باشد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم ساغر مرادی پس از یک دور استراحت، در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده مبارزه قزاقستان و چین تایپه می‌رود. در این وزن ۷ تکواندوکار حضور دارند.

تا پایان روز اول این دوره از رقابت ها، امیر حسین ملکی، سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، پونه جعفر صالحی و الهام حقیقی 5 مدال طلا، امیررضا قربانی و آرش وزیری دوست ۲ مدال نقره، یاسین ولی زاده  و محمدامین کارساز هم ۲ مدال برنز برای تیم ایران کسب کرده اند.

گفتنی است هدایت تیم ملی نوجوانان در گروه پسران برعهده وحید عبداللهی است؛ ابراهیم افتخاری و یوسفعلی حاجی پور دستیاران وی هستند. در گروه بانوان راضیه آقاجانپور سرمربی، آتنا دلیر و فاطمه نعمتی دستیاران او هستند. غلامحسن ذوالقدری سرپرست و جعفر رنجبرپور مدیر تیم هستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده