سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا- ویتنام

مبارزه ۲۸۵ تکواندوکار در جام یازدهم/ ‏برنامه‬ روز نخست نمایندگان ایران

یازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا جمعه چهارم شهریور ماه با حضور تکواندوکارانی از ۲۸ کشور آسیایی در ویتنام آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات با حضور ۲۸۵ تکواندوکار به مدت 2 روز در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه برگزار خواهد شد. فردا جمعه در روز نخست این رقابت ها، تکواندوکاران اوزان ۴۵-، ۵۱-، ۵۹-، ۶۸- و ۷۸- کیلوگرم در گروه پسران، ۴۲-، ۴۶-، ۵۲-، ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم در گروه دختران به میدان می‌روند که تیم اعزامی ایران در همه اوزان نماینده دارد.

مراسم قرعه کشی این رقابت ها صبح امروز با حضور کادر فنی تیم ملی کشورمان برگزار و تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

در گروه مردان و در وزن ۴۵- کیلوگرم یاسین ولی زاده دور نخست «عبدالله الشهرانی» از عربستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «سایپراساد» از هند می رود. در این وزن ۱۳ تکواندوکار حضور دارند که ولی زاده در صورت برتری در این 2 مبارزه برای صعود به دیدار نهایی، باید با یکی از تکواندوکاران ژاپن، تایلند یا هنگ کنگ مبارزه کند.

در وزن ۵۱- کیلوگرم ۱۵ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند که امیررضا قربانی در اولین دیدار «رنزو گاولینس» از فیلیپین را پیش رو دارد و سپس به مصاف ویتنام و عراق می‌رود. وی در نیمه نهایی یکی از تکواندوکاران اندونزی، هند، چین یا هنگ کنگ را پیش رو خواهد داشت.

۱۷ تکواندوکار در وزن ۵۹- کیلوگرم ثبت نام کرده‌اند که امیرحسین ملکی دور نخست «باهان داری» از نپال را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده ژاپن و فیلیپین می‌رود. در قسمت بالای جدول هم تکواندوکاران عمان، کره جنوبی، اندونزی، چین و هند برای صعود به نیمه نهایی مبارزه می‌کنند.

آرش وزیری در وزن ۶۸- کیلوگرم که ۱۴ تکواندوکار حضور دارند، در اولین دیدار به مصاف «رنزو بالیدو» از فیلیپین می‌رود و در ادامه برنده هنگ کنگ و ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. یکی از تکواندوکاران مالزی، هند یا قزاقستان حریف وزیری در نیمه نهایی خواهد بود.

در وزن ۷۸- کیلوگرم محمد امین کارساز ابتدا با «یو فان» از چین مبارزه می‌کند و در برای صعود به فینال با برنده مبارزه تایلند و کره جنوبی پیکار می‌کند. در این وزن ۹ تکواندوکار وزن کشی کرده‌اند.

در گروه دختران و در وزن ۴۲- کیلوگرم سوگند شیری در اولین دیدار «گلشن اسماعیلوف» از ازبکستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده هند و نپال برای صعود به فینال مبارزه می‌کند. در این وزن ۹ تکواندوکار حضور دارند.

در وزن ۴۶- کیلوگرم که ۱۲ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، سوگل شیری بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه ویتنام و هنگ کنگ می‌رود. یکی از نمایندگان  فیلیپین، چین یا مالزی در مرحله نیمه نهایی حریف شیری خواهد بود.

۱۱ تکواندوکار در وزن ۵۲- کیلوگرم وزن کشی کرده‌اند که مبینا نعمت زاده دور نخست «جیسئون چول» از کره جنوبی را پیش رو دارد و سپس به مصاف «نوزی کازانبک» از قزاقستان می‌رود. نعمت زاده در مرحله نیمه نهایی یکی از تکواندوکاران نپال، ویتنام یا فیلیپین را پیش رو خواهد داشت.

پونه جعفر صالحی در وزن ۵۹- کیلوگرم که ۱۱ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست استراحت داشته و سپس با برنده چین و نپال مبارزه می‌کند. وی در مرحله نیمه نهایی برنده مبارزه هند و مغولستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم الهام حقیقی در اولین دیدار با «جین» از چین مبارزه می‌کند و سپس در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از تکواندوکاران مغولستان، هند یا کره جنوبی می‌رود. در این وزن ۱۰ تکواندوکار حضور دارند.

گفتنی است هدایت تیم ملی نوجوانان در گروه پسران برعهده وحید عبداللهی است؛ ابراهیم افتخاری و یوسفعلی حاجی پور دستیاران وی هستند. در گروه بانوان راضیه آقاجانپور سرمربی، آتنا دلیر و فاطمه نعمتی دستیاران او هستند. غلامحسن ذوالقدری سرپرست و جعفر رنجبرپور مدیر تیم هستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده