سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا- ویتنام؛

10 تکواندوکار ایران در روز پایانی حریفان خود را شناختند

در روز پایانی رقابت های قهرمانی نونهالان آسیا، 5 نماینده ایران در گروه دختران و 5 نماینده در گروه پسران با رقبا دیدار می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا  با حضور ۲۱۳ تکواندوکار از ۲۵ کشور صبح امروز به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه از آغاز شده است.

فردا پنجشنبه سوم شهریورماه و  در روز دوم و پایانی این رقابت ها، تکواندوکاران اوزان 37-،45-، 53-، 61- و 65+ کیلوگرم در گروه پسران و 33-، 41-، 47-، 55- و 59+ کیلوگرم در گروه دختران  با رقبا مبارزه خواهند کرد.

در گروه پسران و در وزن 37- کیلوگرم، 12 تکواندوکار حاضر هستند که امیرعباس قنبرزاده دور نخست برابر «خوسین» از مغولستان دیدار می کند و در صورت برتری در مرحله یک چهارم حریف «عزیزبک ستاروف» از ازبکستان خواهد شد. 

در وزن 45- کیلوگرم، با حضور 10 هوگوپوش؛ ابوالفضل کلانتری ابتدا با «بخروز سالیموف» از ازبکستان دیدار می کند و در صورت پیروزی دور یک چهارم  با «هارانگ کیم» از کره جنوبی مبارزه می کند. تکواندوکارانی از مغولستان و ویتنام در طرف جدول کلانتری حضور دارند.

آرش ضامنی در وزن 53- کیلوگرم دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شده است و در دور بعدی با برنده دیدار کره جنوبی یا مغولستان مبارزه می کند.تکواندوکارانی از ویتنام، هنگ کنگ و ازبکستان نیز در سمت ضامنی قرار دارند. همچنین 12 تکواندوکار در این وزن حضور خواهند داشت.

در وزن 61- کیلوگرم، رادین زینالی دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است و در مرحله بعد با برنده مبارزه ازبکستان یا فیلیپین دیدار خواهد کرد. در این وزن 10 تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

ایلیا شهبازی نماینده وزن 65+ کیلوگرم، با حضور 11 هوگوپوش ابتدا «یو ته چو» از چین تایپه را پیش رو خواهد داشت و اگر پیروز شود در مرحله یک چهارم نهایی «هئونسونگ» از کره جنوبی را پیش روی خود می بیند. 

در گروه دختران، در وزن 33- کیلوگرم 9 تکواندوکار ثبت نام کرده اند که زهرا فلاح دور اول «میونیونگ کواک» از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار هند یا مغولستان رو به رو می شود.

فاطمه باقرزاده در وزن 41- کیلوگرم، ابتدا با «یی سیئوان چونگ» از چین تایپه دیدار می کند و در صورت برتری حریف «دائو» از ویتنام خواهد شد. در این وزن 9 تکواندوکار حضور دارند.

روژان گودرزی در وزن 47- کیلوگرم، دور نخست با «ترانگ» از میزبان مبارزه خواهد کرد و اگر پیروز شود، حریف «ساکورا» از ژاپن می شود. در این وزن 7 هوگوپوش ثبت نام کرده است.

دینا بابارحیم با حضور 8 تکواندوکار در وزن 55- کیلوگرم «نومکلائو» از تایلند را دور نخست پیش رو دارد و در صورت شکست این حریف، با برنده دیدار ازبکستان و قزاقستان رو به رو خواهد شد.

حنا زرین کمر در وزن 59+ کیلوگرم با شرکت 6 هوگوپوش دور اول برای حضور در نیمه نهایی باید «کوین» از ویتنام را شکست دهد تا حریف «یون ژا» از چین تایپه شود.

گفتنی است تا به اینجای رقابت ها، امیرمحمد نصیر احمدی در وزن 41- کیلوگرم،محمدحسین تقی پور نیز در وزن 57- کیلوگرم، ساسان درزی در وزن ۶۵- کیلوگرم، پرنیان نوری در وزن 44- کیلوگرم، ساینا علیپور در وزن 51- کیلوگرم و فاطمه اسکندرنیا در وزن ۵۹- کیلوگرم مدال طلا گرفتند؛ نیما عبداللهی در وزن 33- کیلوگرم صاحب نقره شد و باران جمال لیوانی برنز را بر گردن آویخت.

گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو نونهالان در گروه دختران برعهده شهره خلج زاده است، فاطمه نعمتی و مطهره رضایی به عنوان مربی وی را همراهی می کنند. در گروه پسران کوروش رجلی سرمربی است، هوشیار دیندار و محمد علوی دستیاران وی هستند. غلامحسن ذوالقدری نیز سرپرست تیم است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده