سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازدید عضو هیات رئیسه فدراسیون از اردوی نونهالان

 سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو پس از تماشای تمرین تیم ملی تکواندو نونهالان ابراز امیدواری کرد این تیم بهترین نتایج را در مسابقات پیش رو کسب کند. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حسن ذوالقدری سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو و عضو فعلی هیئت رئیسه فدراسیون (عصر امروز- شنبه 18 تیرماه) به همراه هادی ساعی رئیس و عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ضمن دیدار با اعضای تیم ملی نونهالان در گروه دختران، دقایقی از تمرین تکواندوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را از نزدیک تماشا کرد.

ذوالقدری در جمع دختران تکواندو با بیان اینکه آینده تکواندو متعلق به شماست، اظهار داشت: جذابترین مرحله فعالیت های ورزشی، حضور در یک میدان رقابتی است. ورزشکار در طول تمرین باید با اشتیاق رقابت و کسب موفقیت تمرین کند. اگر این اشتیاق و انگیزه را داشت بدون شک موفق خواهد شد. 

وی ادامه داد: بهترین و بالاترین جذابیت و انگیزه یک ورزشکار باید رقابت با رقیب و کسب پیروزی باشد. لذا در طول تمرین اگر با این تفکر تمرین کنند، می تواند به هر سختی فائق آمده  و برای رسیدن به اوج آمادگی لازم سخت ترین تمرینات را پشت سر بگذارند. ورزشکار باید در اوج خستگی در تمرین بازهم تمرین کند. اگر چنین شود در زمان رقابت هم در اوج خستگی در راندهای متوالی در مسابقات تکواندو برای رسیدن به پیروزی مبارزه را رها نکرده و بازهم  تلاش خواهد کرد. اگر ورزشکاری در اوج خستگی در تمرین، تمرین را رها کند، آموخته می شود،  در زمان مسابقه و مبارزه در اوج رقابت ها در ثانیه های پایانی مبارزه را رها کرده و نتیجه را واگذار کند. ورزشکار در طول تمرینات سخت باید بیاموزد که در ثانیه های پایانی و در اوج خستگی می تواند پیروز میدان باشد. 

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو در پایان گفت: از نوع و انگیزه تمرین شما لذت بردم و امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید. 

شایان ذکر است پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان طی روزهای ششم تا نهم مرداد ماه به میزبانی کشور بلغارستان و در شهر صوفیه برگزارخواهد شد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده