سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام نوروزی رئیس فدراسیون تکواندو؛

ساعی: وفاق و همدلی رمز موفقیت‌های تکواندوست

رئیس فدراسیون تکواندو در پیام نوروزی خود وفاق و همدلی در خانواده بزرگ تکواندو را دلیل اصلی و رمز موفقیت‌های این رشته المپیکی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک سال نو به همه مردم ایران بخصوص خانواده عزتمند تکواندو، آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه اعضای این خانواده داشت.

در متن پیام هادی ساعی آمده است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

چهره‌آرایی زمین در سیر خوش آهنگ زمان رخ می‌نماید، تا با اراده‌ی نقاش زندگی و معمار پویندگی و پایندگی، غنچه‌ها بر شاخساران و بوته‌ها بر جویباران و قُمریان بر کوهساران، هم‌آواز و هم‌نوا سرود سرخوشی و بانگ چاووشی بردارند که بهار فرش می‌گسترد و دل می‌برد و سکوت و سکون و سردی به نغمه و حرکت و گرمی مبدل می‌شود.‌‌‌‌‌‌‌

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت مردم عزیز ایران اسلامی، جامعه ورزش کشور و بخصوص خانواده بزرگ و افتخارآفرین تکواندو،

سال نو که متقارن شده با ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می‌کنم و برای همه هموطنان عزیز آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی دارم.

در سالی که گذشت تکواندو ایران روزهای تلخ و شیرین زیادی را پشت سر گذاشت که به لطف حمایت و همدلی پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان، همکارانم در فدراسیون، اعضای هیأت رئیسه، دبیرکل پرتلاش و زحمت کش فدراسیون جناب آقای دکتر رحیمی که مسئولیت فنی تیم‌های ملی را نیز برعهده دارند و رؤسای هیأت‌های استانی، شیرینی آن بیش از تلخی بود.

حضور ۲۴۹ تکواندوکار در ۲۱ رویداد رسمی از جمله قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا، تورنمنت‌ها، گرندپری و گرنداسلم در رده‌های سنی مختلف و در بخش‌های کیوروگی، پومسه، هان مادانگ و پاراتکواندو که به کسب ۱۶۸ مدال طلا، نقره و برنز انجامید، برگ زرینی دیگری بود بر دفتر افتخارات تکواندو ایران اسلامی

کسب مدال طلای قهرمانی جهان برای نخستین بار در گروه بانوان توسط سرکار خانم ناهید کیانی و قرار گرفتن تیم ملی بانوان روی سکوی پنجم جهان برای اولین بار خاطره انگیزترین رویداد و لحظه در سال ۱۴۰۲ برای تکواندو ایران بود. ایستادن دختران نونهالان ایران بر فراز سکوی قهرمانی جهان و آسیا، کسب عنوان قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه دختران، قهرمانی پاراتکواندوکاران در مسابقات قهرمانی آسیا، عناوین متعدد قهرمانی و نایب قهرمانی در رده‌های سنی همه و همه دستاورد تلاش و زحمت مربیان و تکواندوکاران در جای جای میهن عزیزمان است.

در سالی که باید سهمیه‌های خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس قطعی می‌کردیم، با کسب دو سهمیه در بخش بانوان که آن هم برای نخستین بار اتفاق افتاد و دو سهمیه در بخش آقایان این پروسه سخت به خوبی طی شد. هر چند اگر برخی مشکلات از جمله روادید سفر به انگلستان نبود، می‌توانستیم در این بخش عملکرد بهتری داشته باشیم.

خدا را شاکرم که با همت همه شما اعضای خانواده، تکواندو به جمع رشته‌های موفق و مدال آور ورزش کشور بازگشته و با کمک و یاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌رویم تا برنامه‌های خود را برای موفقیت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده و اجرا کنیم. هر چند کار بسیار سخت و دشوار است، ولی تا سر حد توان برای شاد کردن دل مردم عزیزمان تلاش خواهیم کرد.

سال ۱۴۰۲ با همه سختی‌های آن رو به پایان است، متأسفانه برخی از همراهان خود از جمله اساتید پیشکسوت و قهرمانی چون چناربو، گلیم باف، درحی، تیموری، آبزن و … را از دست دادیم با آرزوی سلامتی همه ملت شریف ایران، برای این بزرگواران غفران الهی را مسئلت دارم.

در سالی که گذشت، تلاش کردیم هزینه‌های این رشته را برای اهالی آن کاهش دهیم که متناسب به تورم موجود در کشور در اغلب بخش‌ها عملکرد خوبی داشتیم و در برخی بخش‌ها هم شرایط اجازه نداد و شرمنده اعضای خانواده شدیم. برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی در بخش‌های مربیگری و داوری، توجه ویژه به ITF . تغییر و تحول لیگ‌ برتر و برگزاری با شیوه جدید که مورد استقبال قرار گرفت، انجام لیگ های کشوری، چهار رویداد رسمی، بین المللی با بالاترین کیفیت، اردوهای تیم ملی، حضور در استان‌ها و انجام مجامع سالیانه و یا انتخابی در استان‌ها نیز از مهمترین امور داخلی بود.

سال ۱۴۰۳، سال المپیک است، در کنار این رویداد بزرگ که برای کل کشور اهمیت بالایی دارد، میدان‌های مهم دیگری از جمله قهرمانی آسیا، قهرمانی نوجوانان جهان، گرندپری ها و.... را پیش رو داریم. از همه اعضای خانواده تکواندو می‌خواهم چون گذشته یار و یاور خدمتگزاران خود در فدراسیون تکواندو باشند تا این وفاق و همدلی به موفقیت در این رویدادهای مهم ختم شود، چرا که سربلندی تکواندو، افتخاری است برای اعضای خانواده آن!


تنها خداست که می‌داند بهترین در زندگی چگونه معنا می‌شود؛ در سال نو آن بهترین را برایتان آرزو می‌کنم.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده