سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مداح: البرز یکی از قطب های تکواندو در کشور است

مداح با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از افتخارآفرینان گفت با حضور ارکان هیات در راس شاهد تفاوت های محیطی و عملکردی بودیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،مینو مداح سرمربی البرزی تیم ملی تکواندو بانوان در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از افتخارآفرینان گفت: تکواندو البرز یکی از قوی ترین قطب های تکواندو کشور است. 

وی با اشاره به جمعیت مشتاق که در مراسم مذکور حضور داشتند گفت : افراد حاضر تعداد کمی از جمعیت آماری تکواندو البرز هستند و این مهم نشان دهنده این است که آینده بسیار روشن و درخشانی در انتظار تکواندو البرز میباشد. 

مداح در ادامه گفت: خوشبختانه با توانمندیهای موجود در بخش مدیریتی این هیات، انگیزه ها در همه بخش ها بیش از گذشته است و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. 

سرمربی البرزی تیم ملی با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان گفت: جای این مراسم سال ها در خانه تکواندو البرز خالی بود،در بدو ورودم به سالن و مشاهده جمعیت حاضر غافلگیر شدم. ،خوشبختانه با همت ارکان هیات این مهم رخ داد و انگیزه قهرمانان را دوچندان کرد.

مداح تصریح کرد: از زمانی قبول مسئولیت آقایان انصاف دوست،اصلانی و رجلی در راس هیات تفاوت های فراوانی از لحاظ محیطی و عملکردی اتفاق افتاده است و این موضوع جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با آرزوی موفقیت برای تکواندوکاران در میادین ملی در سال آتی در بخش پایانی گفت: امیدوارم در  سال جدید شاهد درخشش تکواندوکارانمان در زمین بزرگ المپیک باشیم که قطعا با دعای خیر و انرژی های مثبت مردم اتفاق می افتد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده