سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم بدرقه کاروان المپیکی استان قزوین انجام شد

مراسم بدرقه نمایندگان استان قزوین در المپیک پاریس با حضور مهران برخورداری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و بهنقل از هیات تکواندو استان قزوین مراسم بدرقه کاروان المپین های ورزش استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور علایی  استاندار ، صباغ شهردار ، ملک پور فرماندار ،اعلایی مقدم مدیر کل ورزش و مسئولین هیات های ورزشی استان برگزار شد ، از شش نماینده ورزش استان قزوین در المپیک تقدیر و راهی المپیک پاریس شدند .

از رشته پر افتخار تکواندو مهران برخورداری  قهرمان و ستاره ارزنده تکواندو کشورمان در این مراسم حضور داشت. علیپور در سنگنوردی، جوادی در وزنه برداری ،علیپوریان والیبال نشسته ، خیرخواه مربی تیم ملی ژیمناستیک و ملاحسنی مربی تیم ملی پارا وزنه برداری دیگر نمایندگان استان قزوین در المپیک پاریس هستند.

محمدمهدی اعلایی  در این مراسم گفت: ورزشکاران عزیز استان قزوین که به مسابقات المپیک و پارالمپیک اعزام می‌شوند انسان‌های کامل از حیث موفقیت در عرصه ورزش و تقید به رعایت اخلاق و خلق حسنه هستند و الگویی بسیار مناسب برای نسل جوان هستند.

استاندار قزوین افزود: تواضع، فروتنی و عشق و محبت به دیگران یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های ورزشکاران استان است و امیدواریم همواره موفق و سربلند باشند.

وی ادامه داد: از ملت قهرمان‌پرور و افتخار آفرین قزوین که پرورش دهنده، حامی و پشتیبان بسیاری از نام‌آوران و افتخار آفرینان کشور در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه ورزش هستند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این موفقیت‌ها روز به روز افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت:  استان قزوین یک درصد جمعیت کشور را دارا است؛ 10 درصد المپین‌های اعزامی کشور را تشکیل داده و امید است این موفقیت با مدال‌های خوش رنگ هم همراه شود.

در این مراسم شهردار قزوین قول جایزه 15/000/000/000ریالی برای مدال طلا ، 10/000/000/000ریال برای مدال نقره و 8/000/000/00ریال  برای مدال برنز المپیک پارس را داد ، استاندار قزوین هم قول اهدا یک قطعه زمین به این قهرمانان در صورت کسب مدال داد.

المپیک پاریس در مرداد ماه برگزار خواهد شد ، این مراسم به میزبانی سالن شهید فارسی استانداری قزوین برگزار شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده