سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ضمن ادای احترام به شهید گمنام؛

هاشمی از اردوی تکواندوکاران بازدید کرد/ گزارش ساعی به وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بازدیدهای خود از تیم های اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود عصر امروز سه شنبه با حضور در فدراسیون تکواندو از تمرینات ملی پوشان المپیکی و پارالمپیکی بازدید کرد. وی در ابتدای حضورش در این فدراسیون با حضور بر مزار شهید گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی در این بازدید وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کنند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی به پاریس را ارائه و تاکید کرد: در ترکیب تیم های ملی آقایان و بانوان ایران جوانانی حضور دارند که می توانند در آینده برای این رشته افتخارآفرین باشند.

وی با قدردانی از وزیر ورزش گفت: از این که همیشه کنار تکواندو بودید و کمک کردید تا مسیر موفقیت هموار شود از شما تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم در المپیک نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

کیومرث هاشمی هم در این مورد بیان کرد: خوشحالم که در جمع ملی پوشان المپیکی و پارالمپیکی حضور پیدا کردم. این عزیزان برای حضوری موفق در رویداد پیش رو آماده می شوند. طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده شرایط خوبی بر تکواندو حاکم است. 

وی ادامه داد: در راس این فدراسیون پرافتخارترین المپین ورزشی ایران حضور دارد. هادی ساعی جمع بسیار خوبی را کنار خود دارد. ما هم تلاش می کنیم اگر مشکلی وجود دارد برطرف کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان در مورد اهدای پاداش به ورزشکاران المپیکی گفت: بزودی در مراسمی با حضور خانواده ورزشکاران به آنها پاداشی اهدا خواهیم کرد. ضمن این که میزان پاداش مدال آوران را هم افزایش دادیم و ۸ میلیارد تومان به مدال طلا، ۴ میلیارد تومان به مدال نقره و ۲ میلیارد تومان به مدال برنز خواهیم داد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در صحبت های کوتاه خود ضمن قدردانی از وزیر ورزش برای حضور در اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو، گفت: نتایج خوب تکواندو حاصل همدلی ایجاد شده بین خانواده تکواندو بوده است.

ساعی خطاب به وزیر ورزش گفت:  از شما ممنونم که همیشه کنار ما بودید و راه را برای ما هموار کردید تا این مسیر سخت را با قدرت طی کنیم.  امیدوارم بچه‌های تکواندو در المپیک بهترین نتایج را کسب کنند و جزو مدال‌آوران کاروان ورزش ایران باشند.

دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون تکواندو نیز عنوان کرد: ضمن خیر مقدم به وزیر محترم ورزش و جوانان، باید اعتراف کرد همه بازیکنانی که امروز رو به روی ما نشستند مستحق حضور در المپیک بودند و تک تک آن ها مدعی هستند. تیم ملی ایران در جام جهانی واقعا درخشید و همه بازیکنان بازیکنان ستاره بودند. 

مجید افلاکی سرمربی تیم ملی نیز با قدردانی از حمایت های وزیر ورزش، گفت: همانطور که به رشته های دیگر نگاه ویژه می‌کنید به تکواندو هم نگاه ویژه داشته باشید. بچه‌های ما دغدغه شغل دارند. قبلا ارگان هایی مثل وزارت نفت قهرمانان ورزشی را استخدام می کردند.  امیدوارم باز هم شاهد این اتفاق باشیم.

وزیر ورزش در پاسخ گفت: الان هم این کار انجام می شود.

گفتنی است پاداش قبل از اعزام ورزشکاران به المپیک نیز تعیین شده است که امروز مبلغ یک میلیارد تومان به تیم ملی تکواندو اختصاص پیدا کرد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده