سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حضور 70 نوجوانان پسر گیلانی در مسابقات قهرمانی آزاد کشور

رقابت های تکواندو قهرمانی آزاد کشور در حالی از امروز در حالی به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد که ۷۰ تکواندوکار گیلانی برای رسیدن به اردوی تیم ملی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیئت تکواندو استان گیلان ؛ تعداد ۷۰ تکواندوکار نوجوان (پسران) گیلانی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابتهای جهانی نوجوانان جهان ۲۰۲۴ کره جنوبی از تاریخ ۱۸ الی ۲۳ تیر ۱۴۰۳ در خانه تکواندو فدراسیون و با حضور بیش از ۱۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور بمنظور کسب جواز حضور در مرحله دوم و متعاقب آن ورود به اردوی تیم ملی با حریفان خود رقابت خواهند داشت.

هیئت تکواندو استان گیلان با برنامه از پیش تعیین شده ، طی دو مرحله برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان استان ( بهمن ۱۴۰۲ و اردیبهشت ۱۴۰۳) و دعوت نفرات برتر این رقابتها و همچنین فراخوان و معرفی بازیکنانی از سوی کمیته استعدادیابی استان طی برنامه ای مدون ، تمرینات آماده سازی نوجوانان استان را بمنظور حضور حداکثری و هدفمند از اردیبهشت ماه تحت نظر کادر فنی تیم منتخب استان آغاز نمودند. این تعداد از بازیکنان شرکت کننده گیلانی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور با مشارکت و حضور ۲۹ تن از مربیان فعال سراسر استان در این رقابتها ثبت نام نمودند.

به پیوست اسامی مربیان و بازیکنان شرکت کننده استان گیلان در مسابقات آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی نوجوانان ( تیر ۱۴۰۳ )  قابل ملاحظه می باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده