سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سمینار سالیانه روسای هیات های تکواندو استان های کشور برگزار شد

سمینار سالیانه روسای هیات های تکواندو استان های کشور با حضور تمامی اعضا صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سمینار روسای هیات های تکواندو استان‌ها صبح امروز 17 تیرماه با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون، دکتر اصغر رحیمی دبیرکل و مدیر فنی تیم های ملی،  مجتبی نظری سرپرست نایب رئیسی آقایان، محمد جمشیدی خزانه دار، سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع، حمید محتشمی دبیر سازمان ITF  و مسئولان هیات های استانی برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید حسین عباسی در خصوص ارزیابی عملکرد هیات های استانی در سالی که گذشت توضیحاتی را مطرح کرد. 

ساعی: تلاش های هیات های استانی موجب درخشش تیم های ملی شد

در ادامه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ضمن تبریک موفقیت تیم های ملی بانوان و آقایان در جام جهانی کره جنوبی اظهار داشت:  مطمئنا سهم هیات های استانی در این قهرمانی بسیار بالا است و این اتفاق کار گروهی به حساب می آید و از حضور شما خوشحالیم و به خود می بالیم. مطمئنا هیات های استانی بازوان توانمند فدراسیون هستند و همواره  به آن تاکید می کنم. امیدوارم این موفقیت ها در کنار روسای استان ها ادامه دار باشد و منجر به موفقیت در رویداد مهمی همچون المپیک شود.

سهم هیات های استانی از ارتقای کمربند افزایش یافت

ساعی در ادامه بیان کرد: سهم هیات های استانی در ارتقای کمربند تکواندوکاران تا امروز 37/5 درصد بوده  اما با تصویب هیات رئیسه به  40 درصد افزایش یافت. طبق این مصوبه از این پس این درآمد به صورت مستقیم به حساب هیات ها واریز خواهد شد، این طور نیست که به حساب فدراسیون آمده و پس از آن هیات ها معطل واریز از سوی ما باشند.  تمام تلاش ما بر این است که هیات های استانی توانمندتر از همیشه پای کار بیایند. مطمئنا اگر فدراسیون با قدرت پیش برود به سبب کمک های هیات های استانی است.

به مدت 56 سال کمپ تمرینی مازندران در خدمت تکواندو خواهد بود

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اقدامات عمرانی فدراسیون بیان کرد: ابتدا باید «ساخت کمپ تمرینی» مازندران با همکاری فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران را یک اتفاق خوب تلقی کنم. ساخت کمپ تمرینی در این مکان در هیات رئیسه فدراسیون مصوب شده تا پس از انجام امور تکمیلی در اختیار تیم های ملی قرار گیرد. بدون شک برگزاری تمرینات تیم های ملی چه پایه و چه بزرگسالان می توانیم از این کمپ بهترین بهره را ببریم و واگذاری این زمین به مدت 56 سال به فدراسیون تکواندو واگذار شده که که اقدام بسیار خوبی است. در کنار این کمپ، در فضای فدراسیون تکواندو فضای رفاهی و خوابگاه برای تیم های ملی احداث کردیم تا برای اسکان ملی پوشان و داوران به مشکل برنخوریم.

برای بخش تیمی المپیک 2028 برنامه داریم 

قصد داریم مسابقات قهرمانی کشور تیمی را در راستای حضور در المپیک 2028 راه اندازی کنیم چراکه قرار است در لس آنجلس به صورت رسمی یک مدال به بخش تیمی اختصاص یابد و باید از همین امروز کار را آغاز کنیم. می خواهیم در بخش قوانین داوری و سبک بازی بروز شویم و باید در استان ها این مورد را تقویت سازیم. مطمئنا این مورد چند حسن دارد و یکی از آن ها بکار گیری از تکواندوکاران جوان و استعدادهای نو خواهد بود. 

رحیمی: جواب انتقادات را با عملکرد خوبمان به بهترین شکل دادیم

در ادامه اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون تکواندو در ابتدای صحبت های خود بیان کرد: مدت 16 ماه در خدمت فدراسیون تکواندو هستم و باید اعتراف کرد واقعا حجم کار در فدراسیون بالا است اما تمام تلاشمان را کردیم تا با عملکردمان جواب انتقادات را به بهترین شکل ممکن بدهیم. 80 مدال طلا اخیرا کسب شده است که پراکندگی بالا در کسب مدال در استان های مختلف موجب شد تا هیات های استانی بیش از پیش به چشم بیایند و مطمئنا 4 سهمیه المپیک حاصل کار هیات های استانی مان بود.

هدفگذاری موفقیت در المپیک لس آنجلس است

او در ادامه گفت: کره جنوبی با وضعیتی متفاوت تر از ما 4 سهمیه المپیک گرفت و ما با توجه به اینکه دیرتر از سایر کشورها کار رو آغاز کرده بودیم، 4 سهمیه المپیک گرفتیم باید توجه داشت کره جنوبی مهد تکواندو جهان است و سرمایه گذاری عظیمی روی این رشته می کند. تمام فکر و ذکر ما موفقیت در المپیک پاریس است اما تمام تلاشمان و هدفگذاری موفقیت در لس آنجلس است . اهمیت قهرمانی تیم ملی تکواندو در آسیا کم از مسابقات جام جهانی نیست و الحمدالله تیم ملی در ویتنام درخشان ظاهر شد و بعد از 8 سال بالاتر از کره جنوبی در رده آقایان به این مهم دست یافت.

با اقبال خوبی از سوی کشورهای مختلف مواجه شدیم

دبیرکل فدراسیون همچنین عنوان کرد: خدا را شکر در حال بازگشت به روزهای اوج هستیم و دعوتنامه های متعددی از کشورهای مختلف برای برگزاری اردوهای مشترک داریم و از مربیان و بازیکنان ما دعوت کرده اند تا برای شکوفایی تکواندوی این کشورها از سوی ما کمک شود. مطمئنا امید کاروان ایران در پاریس بعد کشتی به رشته هایی همانند تکواندو است که امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم. 

80 مربی مختلف در تیم های ملی بکار گرفته شدند

رحیمی در ادامه در خصوص موفقیت تیم های ملی بیان کرد: بازیکنان خوبی را در رده پایه به ویژه نوجوانان شناسایی کردیم و برخی از آن ها در رده بزرگسالان واقعا درخشیدند. حتی مربیان به صورت چرخشی بکار گرفته شدند و حدود 80 مربی در 30 ماه گذشته در رده های مختلف در تیم های ملی حضور داشتند که نشان از اعتماد فدراسیون به مربیان مختلف است. حتی تیم المپیکی را از جام جهانی جدا کردیم و نتایج درخشانی با ریسکی که کردیم، حاصل شد. اولویت اول ما اخلاق است و خدا را شکر بازیکنان ما بسیار با اخلاق هستند و در کنار آن عملکرد درخشانی در میدان های مختلف داشتند. امیدواریم در کنار هم بهترین عملکرد را رقم بزنیم. مطمئنا نسبت به سال گذشته شرایط تکواندو بهتر  شده است و انشالله ادامه دار باشد.

محمد جمشیدی خزانه دار فدراسیون نیز توضیحاتی در خصوص وضعیت افزایش بودجه فدراسیون و سهم بودجه هیات های استانی در سال گذشته و سال جاری توضیحاتی را مطرح کرد. 

همچنین حسین حسین زاده نماینده هیات های استانی در هیات رئیسه فدراسیون توضیحاتی درباره بانک اطلاعات فدراسیون، ثبت نام در آزمون ها، دوره های آموزشی و آزمون ها و مسابقات منطقه ای به اعضای مجمع ارائه داد.

حمید محتشمی دبیر سازمان ITF و مشاور رئیس فدراسیون ضمن تشکر از حمایت های رئیس و دبیرکل فدراسیون از ITF  و گسترش فعالیت های این رشته از هیات های استانی درخواست کرد در این بخش سرمایه گذاری بیشتری نمایند. 

ضمن اینکه روسای هیات های استانی از جمله سونا رزاقی (زنجان)، سید جلال سیدمردانی (بوشهر)، محمدرضا طاهری نسب (سیستان و بلوچستان)، جافر وفایی (لرستان)، فیض اله نفجم (مازندران) و حسین وحیدی (یزد) در کنار استاد بزرگ محمد اسماعیل آذرپاد رئیس کمیته پیشکسوتان نقطه نظرات خود را بیان کردند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده