سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی در مراسم افتتاحیه دوره بین المللی؛

قهرمانی بانوان اتفاق بزرگی در ورزش کشور بود/آزمون های بین المللی و داخلی هماهنگ می شوند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: افتخارات زیادی در رشته تکواندو کسب کرده ام، ولی قهرمانی بانوان در جام جهانی و آن هم برای نخستین بار اتفاق بزرگ و مبارکی برای ورزش کشور بود که باعث خوشحالی بسیاری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه دوره بین المللی کوکی وان صبح امروز با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، «کیو هیونگ لی» عضو کمیته فنی مرکز جهانی کوکیوان، «لیونگ آئه سئو» و «کی چئول لی» مدرسین دوره، «چول لونگ لام» مسئول بخش آسیایی مرکز جهانی کوکیوان، محمد امین نامجو دبیر مرکز جهانی کوکیوان در ایران، استاد ناصر باقری و شرکت کنندگان برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم نامجو گزارشی از دوره های برگزار شده در ایران، تعداد تکواندوکاران پذیرفته شده و برنامه های آتی مرکز جهانی کوکیوان در ایران ارائه نمود. 

در ادامه رئیس فدراسیون طی سخنانی ضمن خیرمقدم به میهمانان خارجی دوره و  با تبریک قهرمانی تیم های ملی بانوان و آقایان در جام جهانی عنوان داشت، این مهم که برخی از آنها برای نخستین بار در تاریخ تکواندو ایران ثبت شده، ثمره همدلی و وفاق بین خانواده بزرگ تکواندو و تلاش بی وقفه مربیان ، داوران، کادر فنی تیم های ملی و همکارانم در فدراسیون تکواندوست. 

هادی ساعی ادامه داد: سالهای سال تلاش کردیم تا امروز شیر دختران ایران زمین با برتری مقابل رقبای خود، با افتخار روی بالاترین قله قهرمانی آن هم در مهد تکواندو جهان بایستند. من در تکواندو افتخارات زیادی را کسب کردم، ولی زمانی که دختران ما از سکوی قهرمانی بالا رفتند و آن رضایت و لبخند شادمانی را از آنها دیدم، خستگی از تنم خارج شد وافتخار کردم که دختران ایران می توانند. 

وی با اشاره به حاضرین در دوره بین المللی کوکیوان گفت: خیلی خوشحالم تعداد زیادی از مربیان و داوران ما در این دوره و آزمون حضور دارند. کارهای زیادی صورت گرفته  که تکواندوکاران ما بتوانند در داخل کشور آزمون های بین المللی را انجام دهند. این افتخار بزرگی است که در شرایط فعلی 50 نفر از اساتید بزرگ تکواندو ایران ممتحنین مرکز آموزش جهانی هستند. 

رئیس فدراسیون با اشاره به اینکه تلاش های زیادی در بخش های آموزش و آزمون صورت گرفته افزود: ایران اکنون نماینده مرکز آموزش جهانی، کوکیوان است و این فرصت را به ما می دهد تا عقب ماندگی برخی از اساتید در ارتفا کمربند که سالهای گذشته اتفاق افتاده را با این آزمون های ویژه جبران کنیم و ان شالله تکواندوکارانی که آزمون های داخلی و بین المللی آن ها برابر شود، تلاش می کنیم که در آینده فقط در یک آزمون شرکت کنند. با آزمون «کوکیوان»، درجه کمربند داخلی خود را نیز دریافت کنند. 

ساعی در پایان سخنان خود گفت: موفقیت های امروز تکواندو را مدیون حمایت،  تلاش و زحمات تک تک خانواده بزرگ تکواندو می دانم. هر کدام از اعضای خانواده تکواندو در یک بخش فعال هستند و به رشد و ارتقا این رشته کمک می کنند و من از همه آنها تشکر و قدردانی می کنم.

در ادامه این مراسم «لیونگ آئه سو» عضو کمیته فنی مرکز جهانی کوکیوان، پیام «لی دونگ ساب» رئیس این مرکز را قرائت نمود. در متن این پیام که با تقدیر و تشکر از مسئولین فدراسیون تکواندو ایران جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری این دوره آمده است، «کوکیوان» 12 میلیون تکواندوکار را در سراسر دنیا تحت پوشش دارد که برای ارتقا جایگاه فنی خود تلاش می کنند. ما بر اساس قراردادی که با فدراسیون تکواندو ایران داریم، آزمون خهتی منضم ویژه و عمومی، ایجاد سامانه ای برای صدور دان های مشترک و ... را در دستور کار داریم. 

در ادامه این پیام آمده است؛ فدراسیون تکواندو ایران با رهبری هادی ساعی همواره به دنبال ایجاد مشارکت مبتنی بر همکاری متقابل جهت بهبود و تسهیل شرایط برای تکواندوکاران ایرانی است و برگزاری این دوره نیز در راستای همین هدف صورت گرفته است. ضمن اینکه کوکیوان تلاش می کند از طریق دفتر خود در تهران این دوره ها را در بالاترین کیفیت برگزار نماید. 

گفتنی است  این دوره بین‌المللی ویژه با حضور 307 تکواندو به مدت سه روز برگزار شده و شرکت کنندگان دان بین المللی خود را به صورت جهشی ارتقا خواهند داد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده