این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیئت تکواندو استان بوشهر، آیین تجلیل از نایبرئیس بانوان این هیئت، با حضور پرشور مربیان، داوران و پیشکسوتان در محل برگزاری مسابقات نونهالان استان برگزار شد.
در این مراسم که با هدف قدردانی از زحمات مریم بهروزیزاده در راستای حمایت از ورزشکاران و توسعه زیرساختهای تکواندوی بانوان برگزار گردید، جامعه مربیان و داوران بانوان با اهدای هدایایی از رویکرد حمایتی و دلسوزانه وی قدردانی کردند.
همچنین از سوی هیئت تکواندو استان بوشهر نیز به پاس سالها مجاهدت و تلاش در مسیر اعتلای این رشته ورزشی در قلب خلیج فارس، تندیس یادبود و لوح تقدیر به ایشان اهدا شد.
شایان ذکر است هیئت تکواندو استان بوشهر در سالهای اخیر با تمرکز بر ردههای سنی پایه و تقویت بخش بانوان، توانسته است گامهای بلندی در مسیر قهرمانی و ترویج فرهنگ ورزش بردارد.
اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید