سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

توسط فدراسیون جهانی صورت گرفت؛

بررسی تکواندوکاران 4 وزن اول مسابقات قهرمانی جهان 2019

فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی به بررسی تکواندوکاران اوزان 54-، 58-، 63- و 68- کیلوگرم پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 25 تا 29 اردیبهشت‌ماه به میزبانی "منچستر" انگلیس برگزار می‌شود.

فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی به بررسی تکواندوکاران اوزان 54-، 58-، 63- و 68- کیلوگرم پرداخته است که در ادامه می خوانید:

وزن 54- کیلوگرم: "بدون کیم هر کس می‌تواند برنده باشد"

فدراسیون جهانی غیبت "تای هون کیم" از کره جنوبی را یک خبر خوب برای مدعیان این وزن قلمداد کرد؛ این هوگوپوش سه دوره متوالی موفق شده عنوان قهرمانی جهان را کسب نماید اکنون نیز وزن خود را تغییر داده اما در این دوره از رقابت های جهانی حضور ندارد.

این امر برای تکواندوکاران حاضر به ویژه آرمین هادی پور هوگوپوش ایرانی که از بهترین بازیکنان این وزن می باشد فرصتی خوبی است تا مدال نقره دوره قبل خود را به نشان طلا تبدیل کند اما او باید کاملا آماده شود چراکه میدانی سخت در منچستر پیش رو خواهد داشت. "سزار رودریگوئز" از مکزیک، "رامنارونگ ساوکویهاری" از تایلند، "موستافا کوما" از سنگال و "جون سئو بائه" از کره جنوبی از دیگر ورزشکارانی هستند که شانس کسب مدال دارند.

وزن 58- کیلوگرم: جانگ می آید تا بازی را عوض کند

پیش از این پیش بینی شده بود که "تای هون کیم" از کره جنوبی شانس اول کسب مدال طلا باشد اما «جون جانگ» با 19 سال سن به ویژه با کسب مدال طلای گرندپری 2018 - فجیره شانس زیادی برای تصاحب عنوان قهرمانی دارد اما هیچ چیز را در مسابقات جهانی نمی توان پیش بینی کرد. در این وزن "میخاییل آرتامونف" از روسیه تهدید جدی برای وی محسوب می شود. "کارلوس ناوارو" ستاره مکزیکی نیز یکی از تکواندوکاران برجسته در این وزن بود که در این رویداد در یک زون بالاتر مبارزه خواهد کرد.

وزن 63- کیلوگرم: رقابت هایی جذاب و دیدنی 

به نظر می رسد یکی از منحصر به فرد ترین و جذاب ترین رقابت های جهانی را با حضور "جواد آچاب" از بلژیک، "کارلوس ناوارو" از مکزیکی و "ژائو" از چین در این وزن شاهد خواهیم بود و رقابت سختی را برای ایستادن روی سکو قهرمانی دارند.

"ژائو" در المپیک ریو 2016 و مسابقات جهانی 2017 عنوان قهرمانی را کسب کرد و یکی از جدی ترین مدعیان کسب مدال طلا در این دوره است. "آچاب" از بهترین تکواندوکاران در این وزن است که همواره مبارزات جذابی را به نمایش می گذارد. "ناوارو" نیز که در این وزن قرار گرفته است همانند آچاب جنگنده تکنیکی است. همچنین "لور برسیس" از کرواسی و "سروش احمدی" از ایران که برای نخستین بار است حضور در میدان جهانی را تجربه می کنند و از دیگر تکواندوکاران برتر و مدعی در این وزن می باشند. 

وزن 68- کیلوگرم: طلای وزن چهارم برای "لی" است؟
"دای هون لی" از اصلی ترین مدعیان این وزن به حساب می آید که بالاترین محبوبیت را در این رشته کسب کرده است. وی تاکنون 3 مدال طلای جهانی و 11 مدال طلای گرندپری را کسب کرده است. 

کاندیدای قهرمانی در این وزن چه کسانی هستند؟

"الکسی دنیسنکو" از روسیه با نقره المپیک و نقره جهانی 2015 جدی ترین رقیب برای "لی" محسوب می شود که تکنیک های او را شناسایی کرده و قطعا رقابیت جذاب و دیدنی را میان این دو تکواندوکار در مسابقات جهانی شاهد خواهیم بود. "احمد ابوغاش" از اردن قهرمان المپیک ریو 2016 از دیگر مدعی این وزن بود که در این دوره در یک وزن بالاتر مبارزه خواهد کرد و قطعا مبارزات جذابی را در منچستر به نمایش می گذارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده