سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس سابق سازمان لیگ‌های تکواندو؛

کرمی: از حمایت‌های بی‌دریغ رییس فدراسیون تکواندو تشکر می‌کنم/ روند رو به رشدی را طی این سال‌ها در سازمان لیگ شاهد بودیم

رییس سابق سازمان لیگ گفت: نزدیک به 14 سال در سازمان‌ لیگ‌های تکواندو فعالیت داشتم؛ خدا را شکر روند رو به رشدی را طی این سال‌ها شاهد بودیم و از حمایت‌های بی‌دریغ رییس فدراسیون تکواندو در این راستا تشکر می‌کنم.

محمد کرمی رییس سابق سازمان لیگ‌ فدراسیون تکواندو کشورمان با توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان از این سمت کناره‌گیری کرد و هم اکنون محسن تمجید ریاست این بخش را برعهده دارد.

کرمی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در این خصوص گفت: نزدیک به 14 سال در سازمان‌ لیگ‌های تکواندو فعالیت داشتم؛ خدا را شکر روند رو به رشدی را طی این سال‌ها شاهد بودیم و از حمایت‌های بی‌دریغ رییس فدراسیون تکواندو در این راستا تشکر می‌کنم.

وی از فزود: با توجه به اعتماد و حمایت‌هایی که از این بخش صورت گرفته هم اکنون سازمان لیگ تکواندو یکی از موفق‌ترین بخش‌های فدراسیون است تا جاییکه در سال‌جاری بیش از 6200 تکواندوکار در قالب 373 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ این مهم میسر نبود جز با دلسوزی و پشتیبانی‌هایی که از این بخش شاهد بودیم.

کرمی خاطرنشان کرد: زمانی که سال 1384 این وظیفه به من محول گردید تنها مسابقات در بخش‌های لیگ دسته‌یک بزرگسالان، نوجوانان و زنان برگزار می‌شد؛ از سال 85 لیگ برتر به صورت مستقل کار خود را آغاز کرد و در ادامه نیز برگزاری لیگ در رده‌های سنی نونهالان و پومسه را در برنامه قرار دادیم.

رییس سابق سازمان لیگ تصریح کرد: در ادامه روند افزایش لیگ‌ها به منظور پشتوانه‌سازی تیم‌ملی نونهالان، لیگ خردسالان نیز به این بخش اضافه شد و طی سال‌جاری نیز نخستین دوره لیگ به صورت منطقه‌ای را برگزار کردیم؛ همچنین در این دوره مسابقات لیگ دسته یک پومسه را منطقه‌ای پیگیری کردیم تا انگیزه لازم برای تمامی تیم‌ها ایجاد شود و خدا را شکر استقبال خوبی را نیز شاهد بودیم.

وی افزود: سال 1396 نخستین دوره لیگ تکواندو به شیوه جام جهانی را برگزار کردیم و حاصل آن حضور موفق تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین در مسابقات قهرمانی تیمی جهان بود که توانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

کرمی خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیم‌های ملی ما در تمامی رده‌های سنی حضوری موفق را در میادین بزرگ بین‌المللی رقم زدند که این مهم حاصل برنامه‌های منظم، منسجم و مسابقات سازمان لیگ بود چراکه افراد زیادی از دل همین لیگ به تیم‌های ملی راه پیدا کردند. یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش تیم‌ها و بازیکنان همین حضور در خشان و موفقیت‌های تکواندو بوده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم رییس جدید سازمان لیگ نیز در این راه موفق باشد و با ادامه همین روند و همکاری سایر اعضای سازمان لیگ، خانواده بزرگ تکواندو و باشگاه‌های حاضر شاهد تحولات جدیدی در این بخش باشیم؛ من نیز اگر کمکی از دستم ساخته باشد به عنوان عضو کوچکی از این خانواده به توسعه تکواندو ایران کمک خواهم کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده