سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم داتیس یزد؛ 

تاتی: شاگردانم در اولین حضور کار بزرگی انجام دادند 

هانیه تاتی سرمربی تیم داتیس یزد گفت: برای نخستین بار است که در مسابقات لیگ حضور پیدا کرده‌ایم و خدا را شکر با مبارزات عالی هوگوپوشان بومی توانستیم بر سکوی سومی این رقابت‌ها بایستیم.

تیم داتیس یزد موفق شد در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان زنان بر سکوی سومی این رقابت‌ها بایستد؛ هانیه تاتی سرمربی این تیم در گفت و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: حضور ملی‌پوشان در رقابت‌ها سطح فنی را ارتقاء داده بود. ما نیز تکواندوکاران خوبی در اختیار داشتیم که در این رویداد کار بزرگی انجام دادند.از عملکرد شاگردانم راضی هستم که در مرحله پایانی برابر تیم پرقدرت بنیاد گیلان توانستند نتیجه را با تساوی به پایان برسانند.

وی افزود: در مرحله اول 16 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که با همت بچه‌ها توانستیم جزء 8 تیم برتر راه‌یافته به مرحله نهایی باشیم.

تاتی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که در مسابقات لیگ حضور پیدا کردیم و خدا را شکر با مبارزات عالی هوگوپوشان بومی توانستیم بر سکوی سومی این رقابت‌ها بایستیم تا جاییکه تکواندوکاران ما توانستند ملی‌پوشان را نیز از پیش رو بردارند؛ البته در دور پایانی ورزشکارانی از دیگر استان‌ها نیز حضور داشتند.

سرمربی تیم داتیس یزد در پایان گفت: با حمایت‌های اسپانسر تیم و همچنین تلاش بچه‌ها توانستیم این عنوان را کسب کنیم و انشاءالله سال بعد نیز بتوانیم حضور پیدا کنیم و با جذب دیگر تکواندوکاران عملکرد بهتری داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده