سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با فراهم شدن زیرساخت ها؛

ایجاد بسترهای لازم جهت حضور حامیان مالی در تکواندو استان البرز

فرهاد اصلانی دبیر هیات تکواندو استان البرز از تاثیر ورود حامیان مالی و عقد قرارداد با هیات تکواندو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز؛ با اعلام فرهاد اصلانی دییر هیات تکواندو استان البرز، ورود حامیان مالی کمک شایانی به ما در جهت پیشبرد اهدافمان داشته است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز ،ورزش به عنوان یک صنعت بزرگ مالی و سود آور در عرصه های مختلف ایفای نقش میکند، مسئولین هیات تکواندو  استان نیز در راستای همین سخن طی یک سال اخیر تلاش فراوانی در جهت جذب اسپانسر در مسیر رشد تکواندو استان داشته اند و خوشبختانه به زعم کارشناسان و متولیان تکواندو در این خصوص عملکرد قابل قبولی داشته ایم.

اصلانی افزود: حامیان مالی همواره بدنبال جذب مخاطب میباشند و  از آنجاییکه رشته تکواندو از جامعه آماری نسبتا بالایی برخوردار است اسپانسرها رغبت بیشتری جهت حمایت و ورود به این رشته را دارند.

دبیر هیات تکواندو خاطر نشان ساخت: در رویداد های جاری تکواندو از صاحبان صنایع بزرگ دعوت به عمل آوردیم  تا با حضور فیزیکی و نمایش حضور جمعیت و ظرفیت های بالای تکواندو استان بتوانیم از سرمایه های هنگفت موجود بهره لازم را ببریم،ناگفته نماند قراردادهای فی مابین بابت همکاری به صورت برد برد میباشد.

اصلانی تصریح کرد : از  تیرماه سال ۱۴۰۱ تاکنون با ایجاد شرایط مناسب حامیان مالی با هیات تکواندو قرارداد همکاری بسته اند،سعی ما بر این بوده است در مفاد قراردادها امتیازات  قابل قبولی برای جامعه فرهیخته تکواندو بگیریم.

اصلانی گفت: خانواده تکواندو از نزدیک شاهد تغییر و تحولات بزرگی در تکواندو این استان بوده اند که این مهم مرهون زحمات ارزشمند و شبانه روزی محمد انصاف دوست رئیس و کوروش رجلی نائب رئیس هیات بوده است،که علاوه بر برنامه ریزی داخلی و برگزاری جلسات تخصصی در جهت برگزاری رویدادها همزمان دغدغه انجام امور بهسازی و افزودن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را نیز داشته اند.

وی ادامه داد: ایجاد انگیزه و شور و نشاط در جامعه یکی از بعد های ورزش است ،به همین دلیل با دقت نظر بالا و برگزاری جلسات مختلف با کارشناسان امر اقدام به جذب اسپانسر کردیم تا انشالله با پشتوانه مالی قوی رشته تکواندو را به سمت ارزانی پیش ببریم و از این طریق با ظهور پدیده ها و استعدادهای نابی که به علت عدم بضاعت مالی به این رشته ورود نمیکنند روبرو باشیم.

قهرمان اسبق جهان گفت: فضاهای لازم به صورت میدانی جهت تبلیغات را مهیا کردیم.

و این آمادگی را داریم نیز در دیگر فضاهای رسانه ای و تبلیغاتی نیز اسپانسرها را حمایت کنیم،کما اینکه در طی چند ماهه اخیر مانور خبری و تبلیغاتی فراوانی در این زمینه داشته ایم و حامیان مالی که در حوزه تکواندو ورود کرده اند تبلیغات مثمر ثمری داشتند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده