سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رقابت های قهرمانی جهان تکواندو باکو؛

کیانی مدال برنز خود را قطعی کرد

در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان، ناهید کیانی با برتری مقابل رقبای خود به نیمه نهایی رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در روز پایانی رقابت های جهانی جمهوری آذربایجان به میزبانی شهر باکو، امروز یکشنبه 14 خرداد ماه دیدار های اوزان ۵۳- کیلوگرم بانوان و ۸۷+ کیلوگرم آقایان در حال برگزاری است و تیم ملی ایران در روز پایانی ۲ نماینده داشت که در گروه بانوان «ناهید کیانی» توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کند.

 «ناهید کیانی» ملی پوش وزن ۵۳- کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست خود «این سوان» از کره جنوبی را در 2 راند متوالی شکست داد و در ادامه  «لوکا پاتافالوی» از مجارستان را در رقابتی جذاب ۲ بر یک از پیش رو برداشت. 

نماینده شایسته ایران در وزن ۵۳- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «نیکا کاراباتیچ» از  کرواسی و عنواندار رده پایه با ارائه یک مبارزه دیدنی 2 بر صفر  پیروز شد و‌‌ ضمن صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

کیانی در این مرحله  باید مقابل «تاتیانا مینینا» حریفی عنواندار از روسیه که در این رقابت‌ها با پرچم فدراسیون جهانی حضور دارد  پیکار کند. «مینینا» در کارنامه خود 2 نقره جهان در سال 2019 و المپیک توکیو 2020 دارد.

«علیرضا نادعلیان» دیگر ملی پوش کشورمان در وزن ۸۷+ کیلوگرم در دیدار نخست رو در روی"کادن چانینگهام" از بریتانیا قرار گرفت و در یک دیدار نفس گیر و نزدیک نتیجه را ۲ بر صفر به حریف خود واگذار کرد و خداحافظی زود هنگامی با مسابقات داشت.

گفتنی است تا به اینجا تیم ملی ایران توسط «متین رضایی و آرین سلیمی» صاحب 2 نشان برنز شده است.

هدایت تیم ملی در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی است؛ بیژن مقانلو سرمربیگری تیم آقایان را عهده دار بوده و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده