سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رقابت های جهانی باکو؛

نمایندگان ایران در روز دوم قهرمانی جهان از دور مسابقات کنار رفتند

زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابت های قهرمانی جهان باکو کنار رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خرداد ماه رسما در سالن 25000 نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شده است.

در این دوره از مسابقات ۹۴۹ تکواندوکار در 16 وزن (8 وزن بانوان + 8 وزن آقایان) به مدت 7 روز به رقابت خواهند پرداخت که در روز دوم، تکواندوکاران اوزان 67-  و 73- کیلوگرم بانوان و 58- کیلوگرم آقایان به میدان مبارزه رفتند و تیم ملی ایران در این روز 3 نماینده داشت.

«زینب اسماعیلی» ملی پوش بانوان کشورمان در وزن 67- کیلوگرم در دیدار نخست مقابل «سوبیرجونووا» از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

«علیرضا حسین پور» ملی پوش وزن 57- کیلوگرم آقایان، در دیدار نخست خود موفق شد با نتیجه 2 بر صفر «وینسنته پیزارو» از شیلی را شکست دهد. حسین پور در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل «ویتو دلا کویلا» از ایتالیا  (قهرمان جهان در سال 2022 و قهرمان المپیک توکیو) قرار گرفت و با وجود ارائه نمایشی خوب در اولین رویداد جهانی خود، با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. 

«زهرا پوراسماعیل» در وزن 73- کیلوگرم و در دور نخست 2 بر صفر مقابل «سمیراگلیا» از ایتالیا شکست خورد و خداحافظی زودهنگامی با این دوره از مسابقات داشت.

در ادامه رقابت های قهرمانی جهان، فردا چهارشنبه 10 خردادماه «مهران برخورداری در 80- کیلوگرم، آرین سلیمی در 87- کیلوگرم و غزل سلطانی در 49- کیلوگرم» رو در روی حریفان خود قرار می گیرند. گفتنی است تا به اینجا «متین رضایی» تک نشان ایران را با کسب برنز به دست آورده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده