سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

لشکری: تکواندو در شهرری با تلاش مضاعف به دوران قهرمان پروری خود باز خواهد گشت

نشست هم اندیشی مسئولان و جامعه تکواندو شهرستان ری روز گذشته با حضور دبیر هیات استان تهران در محل اداره ورزش این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت هیات تکواندو استان تهران؛ جلسه هم اندیشی مسئولان، مربیان،داوران و پیشکسوتان شهرری به منظور ارائه عملکرد و برنامه های پیش رو این هیات در سال جدید  با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران، یوسف زاده وصمدی رئیس و معاون اداره ورزش شهرستان ری،حمید کولجی مسئول کمیته پیشکسوتان استان،حسن کاظمی و اعظم توکلی  رئیس و نایب رییس هیئت تکواند شهرری  به همراه جمعی از پیشسکوتان اساتید آقاکثیری، اسداللهی ،عباسی وصادقی روز گذشته یکشنبه ۷ خرداد ماه در محل آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان ری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حسن کاظمی راد رییس هیات تکواندو استان تهران ضمن خوشامدگویی به حاضرین،در خصوص عملکرد و برنامه های اجرا شده این هیات در سال گذشته و برنامه های پیش رو در سطوح آموزشی ،همگانی،فرهنگی و قهرمانی صحبت کرد.

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در این نشست ضمن تبریک کسب عنوان برترین تکواندو کار المپیک ۲۰۰۸ پکن توسط هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو از سوی فدراسیون جهانی در ادامه بیان داشت: شهرری به واسطه داشتن قهرمان بزرگی به نام هادی ساعی به عنوان یکی از قطب های اصلی تکواندو بود و استعدادهای بسیار خوبی در سطح قهرمانی داشت و با داشتن مربیان بزرگی همچون مرحوم سید سعید مهیمن قهرمانان زیادی را برای کشورمان پرورش دهند،کسب عنوان برترین بازیکن المپیک پکن توسط ساعی یک افتخار بزرگ و ملی است و می بایست به داشتن قهرمانانی همچون هادی ساعی به خود ببالید.

وی افزود: قطعا شهرری می تواند همچون گذشته به دوران قهرمان پروری خود بازگردد و با تلاش مضاعف و همدلی در تمامی امور این مهم انجام خواهد شد و از دل همین تکواندو کاران  حاضر در باشگاهها یک قهرمان بیرون خواهد آمد .

لشکری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولان هیات تکواندو شهرری در ادامه بیان داشت:با تشکیل کارگروهی  متشکل از پیشسکوتان، مربیان قهرمان ساز و مسئولان  هیات  برای حل  مشکلات و موارد پیش آمده اقدام کنید و بدانید که همدلی و اتحاد رمز موفقیت تان خواهد بود  قطعا هیات استان نیز در کنار شما است و برای رشد وارتقاء سطح تکواندو شهرری کمک خواهد کرد.

در پایان  این نشست از سوی هیات استان تهران از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ، رئیس و نایب رئیس هیات تکواندو ،مسئولان کمیته ها و مربیان فعال و جمعی از پیشسکوتان تجلیل و قدردانی شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده