سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم اختتامیه لیگ تکواندو استان بوشهر برگزار شد

مراسم اهدای کاپ و مدال شرکت کنندگان در لیگ نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان استان در خانه تکواندو بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، اختتامیه مسابقات لیگ نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان استان یادواره شهید تکواندوکار سجاد تنگستانی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور فرماندار شهرستان ، معاون و رئیس حراست اداره ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش شهرستان بوشهر جمعه ۵ خردادماه در خانه تکواندو بوشهر برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر در مراسم اختتامیه مسابقات لیگ تکواندو استان با اشاره به اهمیت ورزش برای سلامت جسم و تقویت روح، خاطرنشان کرد: گسترش و نهادینه کردن فعالیت‌های ورزشی اثرات مثبت جسمی و روانی را به دنبال خواهد داشت. 

وی به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: سالروز فتح خرمشهر روز تاریخی و به یاد ماندنی در جمهوری اسلامی ایران و روز مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان و قهرمانان واقعی این سرزمین بود.

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر گفت :مسابقات لیگ تکواندو با حضور ۸۷ تکواندوکار پسر از استان در خانه تکواندو بوشهر در 3 رده سنی نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر افزود : در رده سنی نونهالان این رقابت‌ها تیم کسرا به مقام قهرمانی دست یافته و تیمهای پارسیان و شهید حججی به ترتیب موفق به کسب رتبه های دوم و سوم این رده سنی مسابقات شدند.

سید مردانی اظهار کرد : در رده سنی نوجوانان نیز مقام های اول تا سوم به ترتیب به تیم های کسرا ، پارسیان و کوثر برازجان عنوان رسید.

وی خاطرنشان کرد : در رده سنی بزرگسالان مسابقات لیگ تکواندو استان بوشهر باشگاه‌های پارسیان و ساعی و باشگاه کانون برازجان به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ادامه داد: براساس اعلام نظر داوران و کارشناسان این دوره از مسابقات، در بخش بهترین داور هادی عرب‌زاده، حسین بازیار و علی اسماعیلی و در بخش بهترین مربی محمد دهقانی و میثم زنده بودی و امین نامی، طاها حاجیانی و فرشاد رستمی به عنوان فنی ترین بازیکنان انتخاب شدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده