سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رنجبرپور: سال جدید را پرفروغ آغاز کردیم

رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: کسب 9 مدال در مسابقات نوجوانان توسط تکواندوکاران آذربایجان شرقی بی سابقه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان با تمجید از عملکرد تکواندوکاران نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی آزاد کشور گفت: سال 1402 سالی پربار برای تکواندو آذربایجان شرقی خواهد بود و ثمره زحمات مربیان استان در این سال به بار خواهد نشست.
وی گفت: در همین اولین مسابقات کشور کسب 9 مدال توسط تکواندوکاران نوجوانان استان نوید روزهای طلایی را داده و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.
رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: تقریبا یک سوم مدال های طلا رده پسران به تکواندوکاران استان تعلق گرفت و نشان می دهد پشتوانه سازی برای تکواندو استان به خوبی صورت گرفته و جا دارد از مربیان تکواندو استان تشکر نمایم.
وی افزود: عملکرد دختران تکواندو کار استان همیشه در سایه درخشش پسران بود اما در مسابقات اخیر از نظر  تعداد مدال های کسب شده تقریبا گروه پسران و دختران برابر بوده و این نشان می دهد که تکواندو دختران آذربایجان شرقی پیشرفت محسوسی داشته و بزودی این نسل در رده های تیم ملی هم حضور خواهند یافت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده