سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بهرام: سیستم داوری و آنالیز پومسه بر پایه هوش مصنوعی است

یکی از مخترعان سیستم داوری و آنالیز پومسه در رابطه با این سیستم نوین داوری صحبت هایی را مطرح کرد.

«احمد بهرام» یکی از مخترعان سیستم داوری و آنالیز رشته پومسه ورزشکاران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: من مربی و داور رسمی فدراسیون تکواندو، مدال آور مسابقات جهانی هانمادانگ ۲۰۱۹، کارشناس کسب و کار و کارآفرینی ریاست جمهوری، کارشناس اجرایی عمران و یکی از مخترعان سیستم داوری و آنالیز ورزشکاران رشته پومسه هستم.

او در خصوص سیستم جدیدی که برای سیستم داوری اختراع شده، بیان کرد: سیستم داوری و آنالیز بدون دخالت نیروی انسانی بر پایه هوش مصنوعی بوده که از بروز ترین تکنولوژی روز دنیا بکارگرفته شده است. خدا را شکر می کنیم که بعد از یکسال تلاش بی وقفه، موفق به ثبت جهانی این اختراع در ۱۵۵کشور  در صنعت ورزش شده ایم که خود افتخار بزرگی برای کشور عزیزمان ایران است. تمامی اعضای این پروژه از جمله (هادی ساعی ،احمد بهرام ،لیلا کشاورزی ،هادی آصفی ،فاطمه نصری) را قهرمانان و ورزشکاران تشکیل می دهند. یکی از از نکات مثبت این پروژه که می توان به آن اشاره کرد این است که محدود به تکواندو نیست و سایر رشته های ورزشی هم می توانند از آن استفاده کنند و به دلیل اهمیت سیستم داوری در رقابت های المپیک، استفاده از این سیستم باعث خواهد شد تا خیلی از رشته ها بتوانند در مسابقات المپیک حضور یابند.

بهرام همچنین اظهار کرد: متاسفانه خیلی از افراد این اختراع را با سیستم کمک داور ویدیویی "VAR" اشتباه می گیرند، درصورتی که این 2 سیستم کاملا با یکدیگر تفاوت دارند. این طرح از لحاظ نوآور بودن برای اولین بار در جهان و در کاربرد صنعت ورزش است. باتوجه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال ۱۴۰۲ را سال "مهار تورم، رشد تولید" نام‌گذاری کرده اند، امیدواریم که با تجاری سازی این طرح  بتوانیم در رشد تولید صنعت ورزش و  همچنین با ایجاد فضای اشتغال، کمک شایانی به کشورمان کنیم. همچنین تجاری سازی این پروژه باعث رشد اقتصاد و ارز آوری در صنعت ورزش  برای ایران خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده