سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فلاحی‌راد: اتحاد مربیان آذربایجان‌شرقی خیره کننده بود

مربی نامدار تکواندو کشور گفت: اتحاد مربیان تکواندو آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور بی‌نظیر بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو آذربایجان شرقی، حسن فلاحی‌ راد اظهار داشت: سطح مسابقات نوجوانان آزاد قهرمانی کشوردر اوزان مسابقات متفاوت بود و می توانم وزن منهای 78 کیلوگرم را بهترین برگزارشده، عنوان کنم.

وی که دو شاگردش در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا شدند، افزود: رادین زینالی در مسابقات نونهالان آسیا و جهان هم به مقام قهرمانی دست یافته و در رده نوجوانان هم کار خود را با طلا آغاز و تمامی حریفانش را مغلوب کرد. همچنین صدرا مقدمی که سابقه قهرمانی ایران را داشت؛ موفق به کسب مدال طلا در رده سنی نوجوانان شد.

فلاحی‌راد تصریح کرد: ‌به نظر من رادین و صدرا در مسابقات آسیایی هم شانس اول کسب مدال طلا هستند و امیدواریم روند موفقیت‌های خود را ادامه دهند.

وی در مورد عملکرد سایر شاگردانش در این مسابقات گفت: در وزن 68 کیلوگرم امیرمهدی اصلانی هم شانس مدال داشت که در پای سکو به رادین خورده و حذف شد، وگرنه تا فینال مسابقات می توانست بالا رود.

مربی سابق تیم ملی تکواندو کشور گفت: در این دوره بین آقایان فیروز جلیلی، قاسم جلیلی، فرهاد نریمانی، اکبر قهرمانی، فرشاد فروغی کیا، علیرضا شکوری و من که به عنوان مربی از آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور داشتیم؛ یک اتحاد و همدلی ایجاد شده بود و همه افراد نامبرده به یک دیگر کمک کردند و من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده