سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

میرنوراللهی: برای تحقق رویاهایم در آوردگاه باکو میجنگم

نرگس میر نوراللهی نمیانده وزن ۶۲- کیلوگرم البرز آماده حضور در رقابت های جهانی جمهوری آذربایجان است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیدن تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز ، بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی از هشت تا ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد که نمایندگان ملی پوش کشورمان برای حضور در آوردگاه جهانی باکو انگیزه های فراوانی دارند.

سیده نرگس میرنورالهی بازیکن وزن ۶۲- کیلوگرم به عنوان یکی از نماینده های استان البرز آماده رویارویی با حریفان بنام در این مسابقات می باشد.

جوان خوش آتیه البرز با بیان این مطلب که قریب به یکسال است در اردوی تیم ملی حضور مستمر دارم گفت: خوشبختانه تمرینات را در اردو به صورت جدی و مصمم زیر نظر کادر فنی انجام میدهم و پس از بازگشت از رقابتهای گرند اسلم نیز تمرینات در اردوی تیم ملی خیلی جدی پیگیری می شود .

وی که در سال گذشته سه مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات تورنمنت آزاد لبنان،همبستگی کشورهای اسلامی ترکیه و تورنمنت آزاد امارات را در سابقه افتخارات خود ثبت کرده است ادامه داد: برای فیکس شدن در وزن خودم (۶۲- کیلوگرم) در چندین انتخابی شرکت کردم تا توانستم مجوز حضور در آوردگاه باکو را بدست بیاورم.

نوراللهی افزود: با توجه به تجربه ای که در سال گذشته در مسابقات کسب کردم برای تحقق رویاهایم در سال جاری نیز امیدوارتر و مصصم تر پا به این رقابتها خواهم گذاشت و از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.با توجه به اینکه بازیکنان بنام و عنوان داری در مسابقات جهانی حضور دارند همه تلاشم را برای کسب مدال خواهم کرد تا نماینده شایسته ای برای کشورم باشم و انشالله با دعای خیر مردم با دست پر به میهن بازگردم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده