سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

علایی مقدم: تکواندوی استان قزوین در مسیر پیشرفت است/ حامی «برخورداری» هستیم

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: رشته ورزشی تکواندو یکی از رشته های موفق در استان قزوین است و ما حمایت تمام جانبه از این هیات خواهیم داشت.

عباس علایی مقدم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو بیان کرد: جلسه خوبی با «هادی ساعی» رئیس فدراسیون تکواندو داشتیم و از زحمات او و تمامی مجموعه فدراسیون تشکر می کنم. «مهران برخورداری» که یکی از ورزشکاران موفق استان قزوین بوده و نماینده ما در تیم ملی بزرگسالان آقایان است. یکی از دلایلی که به فدراسیون تکواندو آمدیم این بود که به برخورداری دلگرمی و انگیزه بابت حضور هرچه بهتر در مسابقات جهانی باکو دهیم.

او ادامه داد: استان قزوین با تمام ظرفیت خود، حامی فدراسیون تکواندو خواهد بود. ما در رابطه با برخورداری صحبت هایی را با ساعی انجام دادیم و پیگیر کارهای مربوط به او هستیم همچنان از لحاظ فنی هم صحبت هایی را با مربیان تیم ملی داشتیم تا ورزشکار ملی پوش استان با آرامش خاطر به تمرینات بپردازد و فکر و ذهنش درگیر مسائل دیگر نشود. تکواندوی قزوین رو به جلو حرکت می کند و در بخش بانوان هم مربیان ارزنده ای را تحویل تکواندو ایران داده ایم که از جمله آن ها می توان به «فاطمه صفرپور و پروین کشاورز» اشاره کنم. تکواندوی استان قزوین در میان رشته های ورزشی موفق ظاهر شده و ما با تمام و کمال از این رشته حمایت می کنیم.

علایی مقدم در مورد افزایش ملی پوشان قزوینی در تیم های ملی آقایان و بانوان گفت: اخیرا طی مراسمی از قهرمانان ورزش استان تجلیل کردیم که رشته تکواندو بیشترین تعداد نفرات را داشت. خوشبختانه «مهدی طاهرخانی» رئیس هیات تکواندو استان و همکارانش برنامه ریزی خوبی داشته اند و باید از تجارب قهرمانان استان در رشته های ورزشی به خصوص در تکواندو استفاده کنیم تا در آینده شاهد تعداد بیشتری از ملی پوشان اهل قزوین در اردوهای تیم ملی باشیم. هیات تکواندو استان باید از مربیانی که تجربه حضور در تیم های ملی را داشته اند بهره ببرد تا تکواندوکاران ما از نکات این عزیزان استفاده کنند.

مدیرکل اداره ورزش استان قزوین در خصوص حمایت هایی که از هیات تکواندو این استان شده بیان کرد: سیستم هایی که مربوط به داوری بود و هیات تکواندو به آن نیاز داشت را فراهم و در اختیارشان قرار دادیم. علاوه بر این ها چند تشک خریداری و به هیات تکواندو اهدا کردیم تا ورزشکاران استان بدون دغدغه به فعالیت های خود بپردازند و مشکلی از بابت کمبود امکانات نداشته باشند. اکنون در بحث زیر ساختی در تلاش هستیم سالن هایی را برای هیات تکواندو فراهم کنیم تا مشتاقان به این رشته ورزشی بدون محدویت به تمرین بپردازند.

او در ارتباط با خانه تکواندو استان قزوین گفت: با رایزنی هایی که انجام دادیم خانه تکواندو استان به صورت رایگان در اختیار هیات قرار دارد و جز معدود استان هایی هستیم که پایگاه قهرمانی را به صورت رایگان در اختیار هیات تکواندو قرار داده ایم. انتظار می رود که هیات در وهله اول مسابقات و رویدادهای تکواندو را درآن برگزار کند و سپس برای کشف استعدادها از این سالن استفاده شود. ما هیچ نگاه درآمد زایی به خانه تکواندو استان نداریم و قصد داریم تا از این مکان برای پرورش استعدادها صورت پذیرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده