سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سجادی: هادی ساعی نماد تکواندوی ایران است/ هر پاداشی در نظر گرفته شود، به ملی پوشان پرداخت می کنیم

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در فدراسیون تکواندو ضمن بازدید از اردوی تیم های ملی بانوان و آقایان، گفتگویی را با هادی ساعی رئیس فدراسیون انجام داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز دوم خرداد ماه 1402 با حضور در فدراسیون تکواندو به همراه هادی ساعی رئیس فدراسیون در ابتدا به مقام شاخص شهید گمنام دفن شده در فدراسیون ادای احترام کردند.

در این دیدار کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و‌جوانان، اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی و مدیرفنی تیم های ملی فدراسیون تکواندو،  لیلا سلیمی و مجتبی نظری سرپرست نواب رئیسی فدراسیون، استاد آذرپاد رئیس کمیته پیشکسوتان، سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع، معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم حضور داشتند.

وزیر ورزش در ابتدا با حضور در تمرین تیم ملی بانوان با اعضای کادرفنی و ملی پوشان گفتگویی را انجام داد.

مینو‌ مداح سرمربی تیم ملی در این دیدار اظهار داشت: رئیس فدراسیون تمامی امکانات را در اختیار ما قرار داده و با تیمی جوان که به خوبی آماده شده است به مصاف حریفان جهانی می رویم و به موفقیت امیدواریم. شما به عنوان وزیر ورزش همیشه تکواندو را حمایت کرده اید و از شما درخواست می کنیم از لحاظ مالی و‌معنوی تکواندو را حمایت کنید. مطئنا با حمایت های هادی ساعی شناسنامه تکواندو ایران اتفاقات خوبی رقم خورده است و بهترین ها در آینده در انتظار تکواندو خواهد بود.

مهروز ساعی مربی تیم ملی بانوان نیز خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالم که شما را سلامت می‌بینم خودم را شاگرد شما می‌دانم و حضور شما باعث دلگرمی ما است مسابقات مهمی داریم کمال تشکر را دارم که قبل از اعزام تیم اینجا حاضر شدید و در مراسم بدرقه تیم ملی حضور پیدا کردید.

سجادی در این بازدید بیان کرد: برای تکواندوی مردان و‌ بانوان در مسابقات جهانی پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم بهترین نتایج برای همه شما عزیزان رقم بخورد. دوستان از ما سوال کردند که برای تکواندو چه پاداشی در نظر گرفته اید، باید بگویم که هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نماد تکواندو ایران است، هر جایزه ای که در هیات رئیسه فدراسیون تکواندو تصویب کند ما هم همان پاداش را برای تیم ملی تکواندو پرداخت خواهیم کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی آقایان حضور پیدا کرد.

دکتر سجادی عنوان کرد: امیدوارم در مسیر پیش رو موفق باشید و افتخار آفرینی کنید، خوشحالم در جمع شما هستم، من از ساعی رئیس فدراسیون تکواندو خواهش کردم در جلسه هیات رئیسه پاداشی را که در شان شما طراحی و محاسبه می کنند را مصوب و به ما اطلاع دهند، ما نادیده قبول می‌کنیم، البته که برای قهرمانان ورزش ایران هرچقدر پاداش تقدیم شود کم است. همه شما واقعا کارهای بزرگی می‌کنید و ما سعی می کنیم قدردانی کنیم، ضمن اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در سال جاری برنامه های جدیدی دارند و شما نگران آینده نباشید و خیالتان از آینده راحت باشد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امسال سال حساسی برای ما خواهد بود و ما وظیفه داریم از همه حمایت کنیم تا ورزشکاران با کسب عناوین به جامعه روحیه می دهند. اقبال جامعه از ورزش فرق کرده و  این روزها مردم پیگیر اخبار ورزشی هستند و پیامدهای ورزش را خوب دنبال می‌کنند که اتفاق خوبی است. ما باید به این حس مردم احترام بگذاریم.  به خودم می بالم وقتی یک ورزشکار ایرانی در میادین بین المللی به موفقیت ممی رسد.

سجادی افزود: فدراسیون تکواندو امسال نیاز به حمایت دارد و ما هم باید کمک کنیم به اهداف شان برسند. در این میان مشکلاتی پیش می آید برای مثل هادی ساعی گفت برای تشکیل برخی اردوها  در رده‌های مختلف ۲۵۰ نفر دعوت می‌شوند ولی ظرفیت خوابگاه کم تر است و باید برای برطرف شدن این مشکلات کنار فدراسیون باشیم. تمام اعزام‌ها همراه با چالش است به ویژه چالش مالی، ولی باز تلاش خواهیم کرد در سالی که برای ورزش کشور مهم است از فدراسیون ها حمایت کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: خبرهای مقدماتی را شنیدم و برایم مهم بود. دستورات ویژه ای را هم برای برطرف شدن مشکلات دادم. دوپینگ اشتباه ورزشکار است و قوانین می گوید خود ورزشکار باید پاسخگو باشد‌. ولی نکاتی که گفته شده قابل رسیدگی است و خودم به این مسئله ورود کردم. فرصتی که رییس جمهور به من داده در واقع به یک ورزشکار داده است و من از خانواده همین ورزش هستم. ما نشان دادیم کنار تکواندو و ساعی هستیم. حالا یک اشتباه رخ داده عمد و یا غیر عمد در اصل دوپینگ خوب نیست ولی  ما کنار تیم‌ملی‌مان هستیم. ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ایران و افتخار ما است و قطعا اگر از او هم بپرسیم دوپینگ را تایید نمی‌کند ولی نکاتی عنوان شده است که ما هم به آن ورود خواهیم کرد. من از جایگاه رییس نادو به این مسئله ورود کردم حالا یا اشتباه کرده ورزشکار ما که اتفاق تازه ای هم نیست باید ولی بر حسب وظیفه ورود کردم.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی آقایان در حضور وزیر ورزش گفت: خوشحال هستیم که یک نفر از جنس ورزش در راس وزارت ورزش قرار دارد. تیم ما شرایط خوبی دارد با چشم اندازی که داشتیم اهداف تعریف شده بود و امیدواریم در سال جدید بتوانیم بیشترین سهم را برای المپیک بگیریم. بچه ها در رنکینگ جایگاه خوبی دارند. ما باید سعی کنیم با تلاش و کوشش به آن هدفی که داریم برسیم و تلاش می‌کنیم با موفقیت دل شما و خانواده تکواندو را شاد کنیم. 

در پایان هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به عنوان یادبود هدیه ای به وزیر ورزش و جوانان اهدا کرد.


 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده